kinderen en kamers..

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Mamalief, 10 jul 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalief

Mamalief Actief lid

14 jun 2010
    490
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoeveel kinderen hebben jullie? En hoeveel kamers?
    Wij hebben namelijk maar 2 kamers. 1 kinderkamer van mijn dochter en onze kamer. Beide niet gigantisch groot.
    In de kamer van mijn dochter staat haar bedje, commode, kast en stoel..en er blijft maar zeer weinig ruimte over. Als daar een 2de bij zou moeten moet dus de commode weg..maar er is geen andere kamer waar die kan staan. Of de kast weg, maar die kunnen we dus ook nergens kwijt.

Hoe hebben jullie dat gedaan?

Owjaa.. Ik ben niet zwanger hoor.. maar omdat we hier nog zkr 6 jaar zitten vroeg ik me toch af hoe we dat voor elkaar moeten gaan krijgen.

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Ik ben net verhuist omdat ik een kamer te kort kwam.

Mijn dochtertje heeft 16 maanden met mij de slaapkamer gedeeld hier kon wel bedje commode endergelijk bij mij op de kamer er bij ze kon niet bij haar broer omdat die al veel ouder is.

Het is te doen maar die ruimte is gewoon heel beperkt. I now.:)

3. MamaDeluxe

MamaDeluxe Fanatiek lid

4 sep 2007
    4.576
    82
    48
    7 kids, 4 kamers best te doen hoor!

4. Brezjika

Brezjika Bekend lid

5 kids en 4 kamers. Twee kamers zijn heel klein, je kan amper een bed in kwijt, maar ik woonde hiervoor nog kleiner dus voor mij was het wel een vooruitgang. De jongste drie liggen bij elkaar op een kamer en ik, zoon en dochter hebben een eigen kamer.

5. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

hier dus meerdere kinderen die een kamer delen. Hoe vinden de kinderen het? En gaat het altijd goed? Hoe gaat het als 1 een vriendje/vriendinnetje heeft te spelen?

Als er bij ons een 3de komt dan hebben we het probleem van een slaapkamer te weinig en zouden er 2 op 1 kamer moeten.

6. adi

adi Niet meer actief

Hier 3 kinderen en 5 slaapkamers. Mijn kindjes hebben tot 14mnd samen gelegen, nu zijn we verhuisd en heeft ieder zn eigen kamer.

7. Speentje

Speentje Fanatiek lid

13 jan 2008
    1.343
    2
    0
    Op dit moment hebben wij 2 kinderen en 5 slaapkamers, maar het is in de toekomst wel de bedoeling dat 4 van de 5 slaapkamers in gebruik worden genomen ;)

8. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    hier 4 slaapkamers en 2 kids. En dan vindt mijn man dat we niet genoeg ruimte hebben voor een 3e... mafkees he?

9. Duda

Duda Actief lid

13 nov 2009
    408
    8
    18
    utrecht
    3 kids, 3 kamers, maar ze slapen op 1 kamer. De derde kamer us computerhok. Hun slaapkamer is erg groot. Ruimte genoeg voor 3 bedjes, commodore, kledingkast, 2 stellingkasten, box en 3 stoelen.

10. Loontje81

Loontje81 Bekend lid

22 mei 2010
    712
    0
    0
    Huismoeder
    Hoogvliet r'dam
    Hier met regelmaat 3 kids en zeg altijd 2,5 kamer;)
    Oorspronkelijk 3 slaapkamers,maar 1 is zo klein dat ik die als halve kamer zie hihi.
    Daar slaapt de jongste in.Staat nu een bed en commode in 1 in en een 1 deurskast.Deze 2 meubels zorgen er al voor dat de kamer voor de helft vol staat.

In de andere kamer staat een stapel bed.Een 2 deurskast een speelgoed kist(zo'n bankje) een boom(kapstok) en nog een wasmand.Veel meer kan er niet in dus.
    Maar goed het past allemaal.

Mochten de oudste dames ouder worden en we wonen hier dan gaan wij waarschijnlijk in hun kamer zodat ze meer ruimte hebben in nu "onze"kamer.

11. lennylenn

lennylenn Niet meer actief

hier 2 kids en 2 slaapkamers.... jongste slaapt nog bij ons. in september gaan we verhuizen naar 3 slaapkamers, ieder zn eigen kamer dus

12. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

4 slaapkamers plus nog een grote zolder met vaste trap.

13. misa

misa Niet meer actief

3 slaapkamers en tot nu toe 2 in gebruik. We willen straks graag een vaste trap naar de zolder of zelfs ooit daar een kamer bij maken. Maar of dat is voordat er een tweede komt, dat denk ik niet.

Misschien kun je je volgende kindje straks tot een half jaar of misschien ietsje langer op jullie kamer houden en daarna naar de kinderkamer en de commode eruit halen. Dan zou je bijv wel op jullie of haar bed kunnen verschonen. Of beneden verschonen op de tafel. :)

14. Loesjuh

Loesjuh Niet meer actief

Hier 4 slaapkamers met vaste trap naar grote zolder. Hier blijven we bij 2 kids, dus ruim zat.

15. sukkie

sukkie Fanatiek lid

8 mrt 2008
    1.166
    1
    0
    2 dochters, drie slaapkamers waarvan 1 waskamer en wij slapen op zolder. Dus er is eventueel plek voor een derde, moet alleen de waskamer verhuizen :)

16. Maryloes

Maryloes Niet meer actief

3 kids, 5 slaapkamers. Ruimte zat dus

17. anna123

anna123 Fanatiek lid

12 feb 2009
    2.021
    0
    0
    1 kind en 5 slaapkamers..ruimte zat dus!

18. debster2009

debster2009 Fanatiek lid

9 nov 2009
    2.144
    0
    0
    NULL
    Wij hebben 2 slaapkamers. Gelukkig wel grote. Maar ideaal is het niet, dus ons appartement gaat volgende week de verkoop in.

19. Vica86

Vica86 Niet meer actief

3 kids (incl stiefzoon) en 2 kamers. De kids hebben een mega grote kinderkamer en wij een normale kamer. Gaat super.

@TS, is het geen optie om de jongste bij jullie op de kamer te leggen tegen die tijd?

20. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    4 slaapkamers en een vaste trap naar boven met een tweeling die saampjes op 1 kamer slapen... Gaat prima en we willen het op 2 kids houden dus mochten ze strax hun eigen kamer willen is dat absoluut geen probleem!

Deel Deze Pagina