Hopelijk verhuizen we zeer binnenkort naar ons nieuw huisje! Ik ben al druk aan het kijken voor nieuwe meubels en behang. Wat vinden jullie van dit behang? Komt in het kamertje van onze dochter (5 maanden). Ik heb leukere gezien (oa van PIP), maar dat is ons momenteel te duur. We gaan hiermee één muur behangen, zo'n 5 meter.
Ik zou het eerlijk gezegd zelf erg druk vinden, het is wel leuk maar ik denk meer voor een kleiner wandje. En evt behang van Lief! ? dat is betaalbaar en ook erg leuk voor kinderkamers.
Ik vind hem ook wel erg druk moet ik zeggen. Ik kijk altijd op Home | www.behangwereld.nl Daar hebben ze ook echt leuke dingen!
Erg leuk, maar veel te druk- knal. Zeker een slaapkamer, vind het belangrijk dat dat een ´rustige´ plek is, niet al te druk en teveel prikkels...
mijn dochter zou hem geweldig vinden!! die zou haar muur knuffelen als ie zo eruit zou zien haha, heerlijk toch het zijn kindjes die vinden dat prachtig, voor een saaie muur gaan ze wel naar beneden toe
licht uit = prikkels weg.. kinderen houden juist ontzettend van kleurtjes en patronen, dat is goed voor hun ontwikkeling, en als ze moeten slapen doe je licht uit en hebben ze dus geen last ervan..
Heel erg leuk! Hier op de slaapkamer 1 lange muur met druk Pip behang. Is echt de eyecatcher voor de kamer. Mijn dochter vindt het ook helemaal geweldig!
Haha, de meningen blijven verdeeld. Ik vind hem heel erg leuk...denk dat dit hem toch wordt. Heb ff gekeken naar Lief!, maar vind deze vrolijker.