Vraagjes Zara online.

Discussie in 'De lounge' gestart door DeeLighT, 11 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Weet iemand wanneer daar sale is? En hoe snel er daar steeds nieuwe producten komen?

En hoe is de kwaliteit? Heb er namelijk een leuk jurkje gezien maar vind het eigenlijk nog wat te duur....

Bedankt alvast!

2. Joycey

Joycey Niet meer actief

De sale is vaak snel uitverkocht ;) Maar ik heb er nu al 2x gebruik van gemaakt en bestel dan direct een hoop leuks wat ik al eerder had gezien. Het scheelt wel, maar ik kom vanwege de hoeveelheid nog steeds op hoge bedragen uit. Ze verpakken het chique le friemel :p In een doos en dan nog papier erover heen krijg je het ingeseald thuis gestuurd. Er zijn ook standaard artikelen die laag geprijsd zijn en ik vind de kwaliteit uitstekend. Mijn inziens is het het geld wel waard.

3. Sunbeam

Sunbeam Niet meer actief

Ik heb geen ervaring met de sale. Ik wil niet achter het net vissen, dus bestel als ik iets leuks zie. De kwaliteit vind ik goed.

4. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Over de spijkerbroeken voor meiden ben ik zeer te spreken.
    Over de meeste shirts helaas wat minder tevreden.

5. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Volgens mij is de sale net voorbij, verder vind ik de kwaliteit echt heel goed!

6. soeee

soeee Niet meer actief

De sale zal nu zo'n beetje voorbij zijn (mocht niet alles al weg zijn..) En de kwaliteit vind ik goed hoor :)

7. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
    Okee misschien toch maar bestellen dat ene mooie jurkje hihi.

Bedankt!

Oh en komen er vaak nieuwe spullen bij?

8. soeee

soeee Niet meer actief

Neuh, vind ik niet. Gewoon wanneer de nieuwe seizoenscollectie komt en dan tussendoor nog enkele nieuwe dingen. Ben inmiddels wel benieuwd naar het jurkje :D

9. Bloem93

Bloem93 Niet meer actief

Vind de spullen op de site ook tegenvallen, in de winkel heb je veel meer leuke dingen!

10. DeeLighT

DeeLighT VIP lid

9 jan 2007
    8.722
    628
    113
  11. Merlijn1983

Merlijn1983 Bekend lid

4 mrt 2013
    999
    0
    16
    Ben zeer tevreden over de kwaliteit en het is nog een beetje exclusief (iig hier loopt niet iedereen ermee)

Deel Deze Pagina