Met nog 4 weken op de teller zijn we nu de "laatste" dingetjes aan het regelen. Maar nu wil ik graag voor onze dochters, die ook onze bruidsmeisjes zijn, een leuk cadeautje/aandenken kopen. Maar wat? Ik zat te denken aan ook een ringetje, maar daar is de jongste zeker te jong voor en de oudste denk ik eigenlijk ook wel... Een naamarmbandje hebben ze ook allebei al... Wie heeft een leuk idee?
Misschien een bedelarmbandje of armbandje met kralen waarbij de eerste bedel/kraal symbool staat voor jullie huwelijk? Ik heb die van mij nog van vroeger en vind het zo ontzettend leuk dat mijn dochter 'm binnenkort om kan!
misschien zit hier wat tussen? Twinkelbell Kindersieraden, Dames en Wens Sieraden, Kinderkralen en bedels Twinkelbell Kindersieraden, Wensketting met engeltje aan ballchain Sassie Design - babysieraden, kindersieraden en jongenssieraden Sassie Design - babysieraden, kindersieraden en jongenssieraden Sassie Design - babysieraden, kindersieraden en jongenssieraden Roze kinderarmbandje met zilveren hartje, echte parels en Swarovski kraaltjes -LOVY kindersieraden: luxe baby armbandjes, kinderarmbandjes en kinderkettingen Naamketting voor kinderen van echt zilver met hart naamplaatje -LOVY kindersieraden: luxe baby armbandjes, kinderarmbandjes en kinderkettingen Zilver kinder - Baby armbandje Hartje en Echte parel | Lucas juwelier Kinder-bedelarmband | Lieveheersbeestjes B0400 | 4You Jewelry kindersieraden | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges Bedel-armband voor kinderen IB12491 | Kindersieraden | Little Tiara® | ONLINE JUWELIER | Sieraden en Horloges