Bijna de hele dag een harde buik... help..

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Beeps, 29 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Beeps

Beeps Bekend lid

15 dec 2009
    848
    0
    0
    Den Haag
    gisterochtend werd ik wakker met een harde buik, en sindsdien heb ik meer een harde buik dan een normale..

heel af en toe merk ik dat het normaal is, maar dan plop, 10 minuten later weer kei en keihard.. denk echt dat ik 80% van de dag met een harde buik loop.

kan het kwaad? kheb geen blaasontsteking, niets wat daar op wijst, dus wat kan het dan zijn?

ik ben ook niet te druk want ik werk al 2 weken niet meer en zit alleen maar op de bank met een tijdschrift..

Ik snap er werkelijk waar niets van, hoop dat iemand me kan vertellen wat er aan de hand is.. alvast bedankt!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik had de vk dan al gebeld hoor.. Ik heb t ook best vaak ook als ik niets doe, maar lang niet zó vaak.

3. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    Tijdens een zwangerschap hoef je niet perse de symptomen van een blaasontsteking te hebben terwijl je dat toch hebt. Ik zou daar toch even op laten testen hoor.

4. Klijntjuh

Klijntjuh Fanatiek lid

28 mei 2010
    1.059
    0
    0
    Freelance Illustrator& Grafisch Vormgever!
    Gouda
    Ik had het met 31 weken ook, en toen bleek de kleine te zijn gaan indalen! (later weer omhoog gegaan, daar niet van)
    Wel moest ik op een blaasontsteking laten testen, maar dat was het in mijn geval niet.

Echt even bellen hoor!

5. twins31

twins31 Lid

30 jun 2009
    9
    0
    0
    winkelmederwerkster leen bakker
    ter apel
    Hoi, ik ben 35 weken en heb al harde buiken vanaf week 28 alleen vandaag de hele dag al, zoi ik ff moeten bellen?

6. misa

misa Niet meer actief

Even naar de vk bellen, zou ik zeggen.
    En trouwens over die blaasontsteking: dat hoeft niet zo te voelen als 'anders'. Het kan zijn dat je er nauwelijks last van hebt en dus niet weet dat je het hebt.
    Succes!

7. HRM

HRM Actief lid

23 mrt 2010
    206
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook en bij mij doet het niks (qua bmm en ontsluiting enzo) maar ik zou het toch even aangeven bij je vk, kan ze even voelen of het niet stiekem toch wat doet.

8. Suusjeuh

Suusjeuh VIP lid

4 jul 2010
    13.212
    13
    38
    Verpleegkundige/gastouder
    Ik zou ook even bellen, ik heb er 2 weken geleden ook voor gebeld dat ik heel de middag en avond harde buiken had en 's ochtends steeds niet. Ik moest ook even urine laten controleren ( was het niet, maar je hoeft tijdens je zwangerschap bv geen pijn te voelen bij het plassen en je plast toch al vaker als normaal ) maar ik had wel een hardnekkige schimmelinfectie waar ik nu zalf voor heb ipv pilletjes en ik merk dat ik minder harde buiken heb. Bij mij was 't dus wel iets lichamelijks. Verder helpt het bij mij echt om lekker in een warme douche te gaan staan, of met een kruik in bed. Maar zodra ik klaar ben met douchen en mn voeten moet afdrogen, is die harde buik weer terug hoor ;)

Deel Deze Pagina