ik ben een beetje inspiratieloos... wij hebben een rechthoekige eettafel, met 6 stoelen... aan beide zijde 3!! nu zoek ik eigenlijk al heel lang iets leuks voor erop te zetten, dus mijn vraag aan jullie... wat staat er voor leuks op jullie eettafel...??? een foto zou leuk zijn, dan kan ik er een beeld bij bedenken... en misschien een ideetje jatten hahaha!! dus... kom maar op met jullie creaties!!
Op dit moment hebben we 1000 fanzines in envelop erop staan Maar normaal een dienblad met mijn favoriete bijbeltekst (geloof, hoop en liefde) erop en daarop 3 glaasjes met kaarsen erin.
Ik plaats liever geen foto's ivm herkenbaarheid maar wil je wel een beschrijving geven hoor Hier dus een heeule grote vierkante zilvergrijze bak met 3 soorten vetplanten en allemaal steentjes en kiezeltjes er om heen. Die bak staat op een zilvergrijs dienblad. Heel NooNoo-proof ook
op het moment een vaas met paarse chrysanten op de ene hoek. en de andere hoek een rieten mandje met de onderzetters erin en wat denneappels. en daarvoor 2 paarse waxinelichthouders. ( verder nog 2 lege borden met pinnen friet, fles curry, fles, mayo, 2 afstandsbedieningen en de zweetpoten van mn man) ow shit zie nu dat het om eettafel gaat ipv salontafel nou de eettafel..... een verlepte kerstster die al een week de kliko inmoet en drie waxinelichthouders van glas. en verder een lege fles fanta van man ( die ik nu dus naar zijn harses gooi dat ie em op moet ruimen en een stuk gipsen sierplafondlijst. proefmonster voor in het nieuwe huis.
Een wasmand met gevouwen was, post en een teakhouten schaal met fruit. Zo ziet het er 'normaal' gesproken uit ( ohnee, we hebben nu een bankje aan de muurkant )
Wij hebben er een rieten dienblad op van Riviera maison daarop staat mijn mooie theepot suikerpotje en melkpotje op van blond Amsterdam. En ik heb nog geen grote glazen windlicht erop staan van Riviera maison.
Op onze eettafel staat momenteel een vaasje met 5 gaatjes en in elk gaatje een tulp. en een ijzer-achtig dienblad met grijze steentjes en daarop 3 verschillende soorten waxinelicht houders in totaal 5 stuks. (ben er super blij mee, zelf bedacht en eens een keer WEL leuk uitgekomen!) Op onze salon tafel staat momenteel een grote ronde vissenkom met 2 van die sluierstaarten erin, ook leuk voor op je tafel!
Bij ons varieert het heel erg. Ik verander het heel vaak. Nu gewoon alleen fruit: Bekijk bijlage 121915
plaats liever ook geen foto , 2 grote zwarte 4 kante schalen (naast elkaar) daarop een zilverkleurige wijnkoeler , daarop een zwartige krans , daarop op de rand van de krans een nep orgidee (volgens mij scrijf je het wel anders ?) klinkt wel druk als ik het zo trg lees haha maar is ook een grote tafel 240 x 100