Schaatsprogramma's en huizen van sterren

Discussie in 'De lounge' gestart door NikkiF, 26 aug 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo allemaal !

Vorige week vrijdag (18-8) heb ik gekeken naar het programma van de schaatsende sterren. Een BN-er en een prof die samen geweldige dingen doen.

Wat ik nou niet begrijp is waarom op een andere zender precies hetzelfde programma uitgezonden gaat worden ! Denken ze in Hilversum misschien dat wij Nederlanders gek zijn of zo ? Dat we steeds maar dezelfde programma's willen zien ? Ik vind het maar vreemd ... als je dat iets met sterren wilt doen, bedenk dan iets origineels, toch ?

Ook vind ik het zwaar overdreven hoe het in de media komt dat Katja Schuurman en haar man een huis hebben gekocht in Gelderland ... is dat dan zo bijzonder ? En ... hebben die mensen geen recht op privacy ?

Kortom ... de Nederlandse tv begint steeds meer een verzameling van allerlei onzin te worden ... echt leuke en oroginele dingen zie je zelden en spannende films ? Ja, soms op één avond vier tegelijk, weet je niet wat je kiezen moet ... en andere avonden niets ! ... dan maak je nog liever een Sudoku, toch ?

Groetjes,
    Nikki F

2. eve

eve Fanatiek lid

26 apr 2006
    4.525
    0
    0
    Den Haag
    Ik had het niet beter kunnen zeggen! Ben het dus helemaal met je eens :D Dacht eerst dat ik het niet goed gezien had: Wat! 2 schaatsprogramma's? :confused: Lekker overdreven hoor. Bovendien wordt alles ook nog es tig keer herhaald...heel vervelend!

En idd al dat gezeur over wat de 'sterren' uitvreten interesseert mij ook niet echt veel...Maar goed, ieder z'n pleziertje.

3. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Als je al die stukjes van die sterren ziet en dan Wendy van Dijk die heel negatief zegt: Ik heb er geen zin in, ik wil niet meer, of zoiets.

Tja dt nodigt mij ook niet echt uit om te kijken hoe zo'n ster zich uitslooft.

Ik zet wel een DVD tje op.

4. Marijke1985

Marijke1985 Fanatiek lid

11 jan 2006
    2.505
    1
    0
    serveerster
    je heb echt helemaal gelijk Nikki!!

Vooral dat met die films, dat heb ik dus ook altijd!

5. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik ben het ook helemaal met je eens!

6. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Wat ik nog veel erger vind is dat zo'n programma 2 dagen moet duren. Als je het wil volgen zit je er dus óf de vrijdag en zaterdag óf de zaterdag en zondag aan vast.

7. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Eerlijk gezegd vind ik het SBS programma erg leuk, al boeit de uitkomst dan nog niet zo heel erg. Zaterdag kijk ik dus niet. Ik vond het op RTL4 absoluut niet leuk. Ik vind sowieso dat de programmering erg mager is. Ik ben een mega fan van America's Next Top Model, dat vind ik een fantastisch programma. Verder kijk ik niet zo veel.

8. Mirna

Mirna Bekend lid

6 mei 2005
    908
    0
    0
    Maar hoe kan het nou eigenlijk dat 2 bijna identieke programma's bijna tegelijk worden uitgezonden?

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Het schijnt, zei mijn moeder......, dat ze onafhankelijk van elkaar en zonder dat ze het wisten het programma hebben aangekocht uit het buitenland. De een van Engeland en de ander van Australie ofzo. Weet het niet precies.

Anyway, ze zullen zelf ook wel flink balen.

10. tweety

tweety VIP lid

2 okt 2005
    10.054
    0
    36
    dordrecht
    ik vind het programma op sbs 6 ook erg leuk heb nog niet gekeken naar rtl 4. nou hoorde ik dat het expres is gedaan dat ze beide hetzelfde hebben gedaan. ze hadden allebei het idee liggen. de ene zender rtl had wendy van dijk over gehaald naar die zender te komen sbs was toen beetje pissig en schijnt toen dus te hebben gezegt wij gaan ook dat programma uitzenden alleen starten wij een week eerder ermee. dit hoorde ik van een vriendin van mij en die heeft het uit een of ander blad dus of het klopt? maar toch blijf ik het raar vinden dat ze beide het zelfde programma doen. wees orgineel en verzin zelf iets leuks en nieuws.

11. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb beiden gekeken en vind de show op RTL mooier, leuker, echter..en de presentatie ook stukken beter!
    Bij SBS lijkt alles fout te gaan (als je goed oplet en dan heb ik het niet over de ijsdanskandidaten!) Nee, ik kijk wel naar de RTL show..afgepikt of niet de kwaliteit van dansen en alles eromheen is much better.

12. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik vind het ook raar dat ze allebei hetzelfde uitzenden. Heb ze allebei gekeken, maar ik vind die op SBS toch leuker om te zien. Op RTL doen er ook belgen mee (t wordt ook in belgie uitgezonden) en die ken ik helemaal niet. De uitslag kijk ik trouwens ook niet, alleen op vrijdagavond de show.

13. Niet meer actief

Die op RTL!
    Daar zit veel meer pit in en het niveau is gewoon stukken hoger ( even Maud, Jodi en Ananamarie op SBS niet meegerekend).

Dus voor ons veel leuker om naar te kijken.

14. MirandaT

MirandaT Niet meer actief

Ik vond het op RTL ook een stuk mooier om te zien.

15. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Ik heb gelukkig niet gekeken.
    Ik kan mijn tijd beter besteden.... :D

16. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Ik kijk alleen op vrijdag, ik weet eigenlijk nieteens of dat dan die van RTL of SBS is ... :oops: en ook omdat mijn man dan niet thuis is en ik dan tussendoor meestal nog iets anders doe ... je hoeft niet steeds op te letten.

Ik vind het wel risicovol wat Leontine doet hoor ... ik schaats zelf ook, niet kunstschaatsen maar op noren en ben jaren jeugdschaatstrainer geweest, maar dan zie je beginnende schaatsers toch soms behoorlijke smakken maken ... dat risico zou ik niet durven te lopen tijdens de zwangerschap.

Maar ik blijf het raar vinden ... die programmamakers zijn er toch voor het Nederlandse volk ... waarom dan twee keer hetzelfde ... en inderdaad, erg vervelend dat het ook nog twee dagen moet duren. Ik kijk ook alleen op vrijdag !

Groetjes,
    Nikki F

17. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    ik vind sbs veeeeeeeeel leuker, gisteren vond ik er niet veel aan.
    En ik vond het niet erg dat leontien eruit ging.
    Ik werd een beetje gek van het gezeur over haar zwangerschap.Nog maar 8 weken dus met de zwangerschap kan door het schaatsen niks gebeuren, en dan toch steeds het "gezeur"erover vond ik wat vervelend.
    Maar dat is mijn mening.

18. daphne78

daphne78 VIP lid

10 mei 2006
    7.311
    0
    0
    Nijmegen
    Gisteren bij de opnames geweest van Dancing on Ice (RTL4) en het niveau ligt over het algemeen (op twee heren na) stukken hoger dan bij SBS. Ze hadden Maud, Jodi en Annemarie gewoon bij de RTL versie moeten hebben en dan Bert en ?(een oude Belg) bij de SBS versie.

Bij SBS hoeven ze zelf niet zelf te schaatsen, want als ze het niet kunnen worden ze wel getrokken of geduwd, en liften, ach.. ben je te zwaar? Dan tillen we je wel met z'n drieen op :s

Overigens vind ik dit juist zo leuk omdat ik zelf heb geschaatst, en ik ken dan ook wel een aantal mensen van het RTL4 programma in real (schaats) life.

Groetjes Daphne

19. mamavanHind

mamavanHind Actief lid

12 aug 2006
    380
    0
    0
    Diëtist in opleiding
    Ik vind Leontien een wereldmens, maar hierin ben ik het volledig met je eens. :p

20. sannoukje

sannoukje Lid

22 jul 2006
    86
    0
    0
    Ik vind leontien ook een wereldmens hoor!!
    Daarom ben ik het schaatsen ook gaan kijken.

Heb hetzelfde meegemaakt als zij maar dit vond ik echt vervelend

Deel Deze Pagina