kado bonnen over de datum..

Discussie in 'De lounge' gestart door leonieke, 5 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

dat kan ik me voorstellen.. sorry... :)

2. Moniki

Moniki Fanatiek lid

28 nov 2007
    1.305
    2
    38
    daar hoef jij geen sorry voor te zeggen hoor :D
    wel lief van je, maar geniet jij zo maar van je patatjes, hihi

3. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

is wettelijk wel toegestaan om er een geldigheid aan vast te knopen, maar veel winkeliers nemen ze echt nog wel in hoor.

Consumentenbond trouwens heeft een goede actie (vind ik) voor verlopen bonnen:

Actie 'Op de Bonnenfooi' verzilvert verlopen cadeaubonnen | Consumentenbond

als mensen ze dan toch weggooien....

@ leonieke: waren de patatjes lekker? ik zit er ook aan te denken om een actifry te kopen. je kunt er toch ook andere dingen in bakken?

4. n4th4li3

n4th4li3 Fanatiek lid

15 sep 2007
    1.409
    0
    0
    Ik had vorig jaar een bon gevonden van een lokale bloemist van 50 euro, die ook 2 jaar over de datum was. Ik heb haar gebeld en de situatie uitgelegd maar ze nam hem niet aan hoor, ze zei, een paar maanden wil ik nog wel doen maar niet 2 jaar. Aan de ene kant begrijp ik het maar toch, 50 euro, die iemand al betaald heeft, is een leuk centje om uit te geven.

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Winnie, dank voor de link! Als ik ooit nog tegen een vaste deur aanloop met zo'n bon weet ik waar ik hem naar toe stuur!

De patatjes waren lekker! Iets slapper dan uit de frituurpan, maar makkelijk, lekker en gezond(er)
    je kunt er heel veel mee koken.. ga hem konde tijd eens flink uitproberen..!

Deel Deze Pagina