kado doos van de baby-dump

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sloppyslayer, 16 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

hoezo krijg je het doosje niet open?hij ziet hier met een ries pakje billen doekjes in de luier tas ik vind hem ideaal

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik krijg ook dat doosje maar moeilijk open... misschien kinderbeveiliging hahaha
    ik heb de doos 2 keer gehaald *bloos* in veenendaal en in eindhoven hahaha..
    had ook de inhoud met zeehondknuffel

3. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Wij gaan hem denk ik ook twee keer halen :oops:
    De vader wil ook een doos :D

Wij zijn in beverwijk geweest en ik vond het op zich wel een mooie winkel.
    Wij zijn nu bij diverse winkels geweest en ik vind het zoiezo heel moeilijk om een baby kamer uit te zoeken.
    Wij hebben een kamertje die niet zo groot is en de meeste linnenkasten zijn echt heel groot of juist heel klein :(

Of het is vrezelijk duur :oops: onze budget is vaak niet groot genoeg :( En bij de ikea vond ik er ook niks aan.

Gelukkig hebben we nog even.........

4. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    weet niet waarom dat doosje niet open wilt. zelfs mijn vriend krijgt hem niet open. gelukkig zat in de prenetal-doos een grote verpakking doekjes met doosje. daar heb ik er nu zelfs 2 van. zelf doos aangevraagd en tante had ook eentje voor ons, die werd netjes door tnt gebracht

5. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    Jaaaa ik ben ook afgelopen vrijdag in Sleeuwijk geweest. Idd precies hetzelfde pakket.

vond het overigens een TOP winkel. We kwamen binnen en er liep maar 1 stel. Dus ik zag de bui alweer hangen dat we zo'n "vervelende" verkoper achter ons aan kregen. Maar niets was minder waar. Ze lieten ons heerlijk kijken.... en bij de keuze van het autostoeltje werden we ook absoluut niet naar een duurder model gewezen. Heerlijk!
    We kochten uiteindelijk:
    autostoeltje
    wippertje
    en 2 campingbedjes voor bij de oma's

De meneer kwam ons alleen tussendoor even zeggen dat het wel even tijd was om lekker een bakkie koffie te gaan doen in de koffiecorner ;)

Leuke winkel! leuk pakket! zeker omdat het helemaal gratis was!

6. Harmless

Harmless Fanatiek lid

14 okt 2006
    1.986
    0
    0
    Zuid-Holland
    Als je de doos ophaalt en je koopt toevallig ook iets van kleding trek dan gelijk die doos open en haal de kortingsbon eruit. (Voor mensen die naar r'daal gaan) Kijken ze niet vreemd van op ;)

7. Dani11

Dani11 Niet meer actief

Ik heb de mijne gisteren toevallig opgehaald in Eindhoven. Er zat in:

Speentje
    Flesje
    Rompertje
    Zeehond knuffel
    en een lime groene shopper

Vond eigenlijk alleen het flesje errug leuk, maar ja het is gratis het is al leuk om iets te krijgen ja toch.

8. LittleMommy

LittleMommy Niet meer actief

@ Sloppyslayer:
    Maybe is marktplaats een idee :oops:
    De mijne heb ik ook van marktplaats + ik kreeg nog velen extra's van die mensen erbij aan spullen die ze over hadden of nog nooit gebruikt hadden & in verpakking..

Deze meubeltjes heb ik:
    http://www.gardo.nl/catalogus/babykamer-mandy-p-594/

Voor €300 plus nog allerlei andere dingen erbij gekregen van hun :oops:

9. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    hoelang is bij jullie de levertijd van de babykamer(geweest)?
    wij hebben ook bij gardo besteld (Babykamer Suze) en wij hadden levertijd van maar 4weken. Hoor hele rare verhalen dat sommige winkels levertijd hebben van 4maanden :confused:

10. aafke77

aafke77 Actief lid

21 jul 2008
    190
    1
    0
    Apeldoorn
    Wij hebben ook het grootste gedeelte gekocht bij de babydump. Maar vond het pakket tegenvallen. Weet eerlijk gezegd niet meer wat er in zat maar weet nog wel dat ik dacht mwah is dat het nou!?

11. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Bedankt voor de tip! Ik ben even op de internet winkel geweest en ik vond al direct een kamertje die in het budget pas en in het kamertje :D

12. LittleMommy

Hij is 2dehands :oops:
    Wij hebben ook niet egt veel te besteden vanwege onverwachte zwangerschap..
    Ik heb gewoon op internet afgespeurd van babyzaken naar babykamertjes & toen op marktplaats de typekamers & naam ensow ingevuld..
    Kwilde dit kamertje heel graag hebben & had het geluk dat ie compleet op marktplaats stond bij iemand, dus heb ik hem van die mensen overgekocht en kreeg van hun nog vele extra's erbij..
    Dus ik kan je niet vertellen hoe lang de levertijd enzo is :oops:

13. MvN

MvN Niet meer actief

Veenendaal en koopzondag WHAHAHA

Nou ik sta er nog van te kijken dat ze een koopavond hebben. Ze zijn erg christelijk daarzo

14. Roozjuh

Roozjuh VIP lid

1 okt 2007
    18.389
    1.292
    113
    Flevoland
    niks mis mee toch :D zolang de kleine straks maar lekker kan slapen.

15. LittleMommy

Indd, ben er ook super trots op hoor, want ik wou em egt graag hebben voor mijn kleine beeb!
    Was voor mij egt een uitkomst & ze hadden hem egt goed onderhouden, geen krasjes of iets te vinden.. Zo heb ik togg wat ik wil, voor een mooi prijsje :oops:

16. Jocruella

Jocruella Bekend lid

18 dec 2008
    553
    0
    0
    waarom de :oops: ? Echt niets mis mee hoor! Dat doen er meerdere! Onder andere wij! Als mensen zuinig zijn omgesprongen met het kamertje is er feitelijk niets mee gebeurt. Je koopt een nieuw matrasje en aankleedkussen en je maakt alles lekker goed schoon..........klaar ben je!
    dat geld kan ook jij vast beter besteden!

Ik zeg....Hoera voor Marktplaats! ;)

17. LittleMommy

de :oops: is gewoon omdat ik er blij mee ben haha.. Ik schaam me er ook niet voor hoor, want de mensen die het komen bewonderen ensow vertel ik gewoon dat het van marktplaats komt.. Ik zeg indd ook een HOERA voor marktplaats hoor, tis egt een uitkomst vind ik..

18. Slagroomtoetje

Slagroomtoetje Actief lid

13 dec 2008
    417
    0
    0
    Nagelstyliste
    Idd Hoera voor MP! Ik heb er een Koelstra Flexxo vandaan in fantastische nette staat met alles erop en eraan voor 50 euro.... Ben er ontzettend trots op en vertel het tegen iedereen...! :D

Maar we dwalen af :D

19. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

10 feb 2007
    10.549
    0
    0
    zandvoort
    Dat is een hele mooie prijs voor zo'n mooie wagen!

20. lenalijstje

lenalijstje Actief lid

12 dec 2008
    271
    0
    0
    groepsleider behandelgroep
    hey meiden,

ik heb vandaag m'n pakket in beverwijk opgehaald (was voor leuke hebbedingetjes aan het kijken, dus dacht neem 'm maar gelijk mee).
    Er zit best veel in moet ik zeggen hoor:
    1 knuffeltje (die zeehond idd)
    1 lime groene shopper
    1 slabbetje
    1 rompertje
    een tuitbekertje
    3 plastic lepeltjes
    E 5,00 kortingsbon voor kleding
    raamsticker voor de auto met 'let op, baby aan boord'

Dus das best een leuk pakketje toch?
    Nu vol verwachting wachten op de andere pakketjes :p (lijkt wel Sinterklaas :))

CIAO

Deel Deze Pagina