Nierbekkenontsteking?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sistabigbones, 18 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    Hoi dames
    ik heb even een vraag sinds gister zit er bloed in mijn urine en heb ik een branderig gevoel bij het plassen en sinds van morgen heftige pijn in mijn linker nier.Ik ben niet zo happig op elke keer bellen naar de gyn als ik iets mankeer want deze zwangerschap heb ik meer dan genoeg de dokter enzo gezien omdat ik volgens mij al alles wat je kan krijgen in een zwangerschap al heb gehad ben er echt klaar mee.Maar ja ik dacht het gaat dus wel over die pijn maar nee dus word alleen erger ga morgen ochtend naar de HA om mijn urine te laten testen heb ook even de gyn toch maar gebeld en zij denkt dat het nierbekkenontsteking is.Maak me nu toch wel zorgen want kan het kwaad voor de baby of niet dat weet is dus niet want daar heb ik niet echt een antwoord op gekregen.Zijn er dames die dit ook tijdens hun zwangerschap hebben meegemaakt?Ik zeg eerlijk ik ben echt klaar met zwanger zijn ben emotioneel en lichamelijk helemaal uitgeput dit was echt een zwangerschap from hell dus ik kan echt niet wachten tot dat ik mijn dochter in mijn armen kan houden

groetjes eva

2. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik had een fikse blaasontsteking en plastte ook bloed en had ook last van mijn rug, dus het kan ook een blaasontsteking zijn, als het een blaasontsteking is krijg je morgen antibiotica en dan is er niet zoveel aan de hand, als je een nierbekkenontsteking hebt krijg je ook antibiotica, een nierbekkenontsteking kan weeen veroorzaken dus het is wel echt van belang dat je morgen urine inlevert.

3. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    hoi sistabigbones ik ben vandaag ook naar de dokter geweest ik heb een ontsteking in mijn rechter niet heb nu antibiotica gekregen en moet morgen naar het ziekenhuis ivm schrompelnier krijg even extra controle het is erg pijnlijk helaas groetjes jolanda

4. ancie

ancie Bekend lid

17 feb 2007
    514
    0
    0
    hey meiss

ik heb een zware nierbek ontsteking gehad aan mn rechter nier ik had de pijn eerst genegeerd en heb toen ontzettend op mn kop gehad dat ik eerder moest komen ik heb daarna een hele zwaar antibiotica kuur gehad en ze wouden me eerst op nemen maar ik wou dat pertinent niet ik had ze belooft dat ik thuis heel veel ging drinken en dat ik ook echt die 2 week van de kuur complete bedrust heb gehouden

meiss negeer het niet wat een te zware ontsteking is ook slecht voor je kindje is mij verteld omdat het in je bloedbaan komt als je het negeerd
    is niet om je bang te maken maar ik zou direkt naar de ha gaan voor een kuur want die 2 weken plat was voor mij echte helse weken en mocht ook verder geen pijnstilling nemen

heel veel sterkte en sucses en beterschap

liefs ancie

5. mymiracle

en? heb je nog urine ingeleverd?

6. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    hey meiden
    thanks voor jullie reacties :D

Heb van morgen mijn urine in geleverd en de assistente schrok omdat het eruit zag als rode wijn hihi.

Gelukkig heb ik geen nierbekkenontsteking maar mijn linker nier doet wel erg pijn het is gewoon een hele fikse urineweg infectie.Ik heb zovaak blaasontsteking gehad in me leven dat ik ze niet eens meer kan tellen maar nu was het echt anders ben blij dat ik toch ben gegaan en nu heb ik een antibioticakuur gekregen van 5 dagen.Hoop dat het snel overgaat want het doet echt zeer als ik ademhaal nog even wachten tot de kuur aanslaat

groetjes eva

7. mymiracle

fijn dat je bent gegaan en gelukkig is het waarschijnlijk met een dag of 5 bekeken ;) beterschap!

8. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Ik ben vandaag begonnen aan mijn tweede antibiotica kuur, na 2 weken geleden net een te hebben afgerond. Kreeg weer dezelfde klachten, niet eens zozeer pijn bij het plassen maar voornamenlijk pijn in me rug, koud/ warm zijn maar geen koorts hebben en verschrikkelijke pijn in me hoofd.

Vorige keer kwam er een fikse urineweg infectie uit deze keer hebben ze het weer op kweek gezet en moet ik 2 dagen na de kuur opnieuw urine inleveren omdat ze er zeker van willen zijn dat er niets is achtergebleven.

Sterkte meis want het doet zo zeer, ik heb ook tegen opname aangelegen kon de pijn niet meer aan en had ook nog een zoontje rondlopen dat de aandacht wou gelukkig sloeg de kuur toen bij zo'n 2 dagen aan, ik voelde nog wel waar het zat maar de pijn was onderdrukt zeg maar.

9. sistabigbones

sistabigbones Actief lid

15 mrt 2009
    380
    0
    0
    rotterdam
    jah ik weet echt hoe je je gevoelt hebt het doet echt pijn ik zweer het laat mij maar tien kinderen poepen dat is nog minder pijnlijk (vind ik dan hihi)
    gister was ik echt aan het huilen en ik heb echt wel een hoge pijn grens.
    Ik hoop dat het deze keer niet zo ernstig is bij je en ja met kinderen is het echt niet te doen ik heb er ook nog 2 maar gelukkig heb ik een hele behulpzame vriend die alles doet.
    zoals ik al zei ik hoop echt voor je dat het nu niet zo erg is als de vorige keer sterkte

10. Zwangervanbrusj

Zwangervanbrusj Actief lid

13 aug 2008
    147
    0
    0
    Lief je berichtje, met horten en stoten heb ik nog pijnen voornamenlijk na een lange nacht liggen maar overdag gaat het aardig. Het slikken van de antibiotica pillen gaat me moeilijker af bah wat zijn die dingen vies.

Ik heb ook een pijngrens die je bij mij niet snel hoort maar heb bij de eerste keer toen de pijn echt niet te houden was mijn vriend uit het werk weg gebeld en die is meteen naar huis gesneld en samen met ons zoontje (van 2) zijn we naar het ziekenhuis gegaan gelukkig zagen ze daar ook dat ik het niet meer hield en uit de kweek kwam dan ook dat het een slecht iets was geweest.

Meis hoop dat jouw pijnen ook snel over zijn en dat we samen nog even kunnen genieten van de laatste loodjes om het zo maar te zeggen ...

Deel Deze Pagina