Niet slapen overdag

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door tipje2, 12 aug 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tipje2

tipje2 Actief lid

17 nov 2012
    119
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi dames.
    Ik weet het even niet meer... Ben redelijk uitgeput ondertussen..onze zoon van bijna 10 weken slaapt overdag gewoon helemaal niet heel soms 10 minuutjes hij huilt zichzelf dan ineens wakker.. Savonds is hij zo uitgeput dat de nachten redelijk gaan. Ik heb zo veel geprobeerd pukababy... Laten huilen.. Meer voeding/minder voeding.. Hij spuugt wel na z'n fles al vanaf dag 1 en ik heb ook wel gedacht aan reflux etc. Ik sta op het punt om naar de huisarts te gaan omdat ik het gewoon echt even niet meer weet... We hebben ook nog een gezellig lieve peuter rondlopen maar die komt gewoon echt aandacht tekort op deze manier omdat ik de hele dag met E. Bezig ben,
    Tips trucs alles is welkomt at this moment!!

2. julia80

julia80 Fanatiek lid

11 jan 2014
    4.623
    2.405
    113
    vervelend!
    pas je alle leefregels omtrent reflux toe?

3. Zohra

Zohra Fanatiek lid

20 mei 2015
    2.005
    322
    83
    Wat dingen die me zo te binnen schieten: strakker inbakeren, extra deken, andere houding zij of buik, speentje, muziekje op de achtergrond (iets simpels dat zich steeds herhaalt).
    En nog zo'n tip waar je niks aan hebt, blijf rustig want als jij er (begrijpelijk!) doorheen zit wordt je baby nooit kalm.
    Misschien kan je man een dagje voor de baby zorgen terwijl jij iets leuks gaat doen met je peuter.
    Sterkte!

4. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heb je al geprobeerd om de voeding te verdikken zodat hij minder spuugt?
    En een draagdoek? Daarin kan hij misschien beter slapen en dan heb je je handen vrij. Ook zit hij dan rechtop en dat kan prettig zijn als het reflux zou zijn.

Deel Deze Pagina