Hoihoi, Ik wil een keer proberen om cupcakes te maken en als ik het een beetje kan proberen sint en kerstfiguurtjes erop te maken. Wilde eigenlijk een cursus volgen maar dat is best prijzig dus denk dat ikzelf eerst ga kijken of het te doen is. Heeft iemand een tip voor een makkelijk basisboek? Vast bedankt!
Ik heb toevallig kort geleden het boek rudolphs cupcakes gekregen, die is aardig in jip en janneke taal zeg maar Ik vind het in ieder geval heel duidelijk en het is een super leuk boek!
zoek ook is even op google er zijn genoeg meiden die een blog maken hoe je het moet maken kan je het mooie uitproberen
Ik heb hem bij de xenos vandaan super basic uitgelegd en heel simpel te volgen en te maken...waren super geslaagd met mijn verjaardag alleen die hoge toeffen maken is best lastig maar oefening baard kunst
bij xenos een boekje en standaard voor 9,99 in een kado doos ik heb gisteren voor het eerst gebakken en met marsepein gedaan
bij xenos(ik werk daar)hebben we ook suiperplaatjes van sint en piet ik ga ook met sinterklaas cupcakes maken erg leuk werkje vind ik het. heb ook van die pennen gekocht om te schrijfen.
Ik heb laatst voor iemand bij de Xenos zo'n boekje gekocht, was ook best duidelijk, zag er wel leuk uit en niet duur.
Bedankt voor jullie reacties! Ik ga is kijken bij de xenos en op i-net! Hoorde ook dat ze het bij Jamin verkopen! Ik zag leuke voorbeelden voorbijkomen! Heb er meteen zin in
TIP!...bij de lidl in de folder voor deze week veel cubcake versiersels en cubcake deeg enzo in de aanbieding