ik heb er namelijk een babyfoto van mezelf geplaatst, nu wil ik jullie vragen vinden jullie hem op mij lijken als baby of niet? ik vindt namelijk van wel en mijn man vindt van niet
dit zijn gewoon de zelfde baby's toch? of ik moet me erg vergissen en dat er geen paar jaar tussen zit..hihihihi nee hoor sprekend.....geef je man een bril 8)
Jeetje lijkt wel 1 gezicht! Ach dan zeg je gewoon, dit is de eerste zwangerschap waar geen man bij nodig is geweest.
precies hetzelfde . wat was jij ook lief als baby niet verkeerd bedoelt maar daarom vind ik turkse kindjes echt mooi en lief hoor hihi
Die man van jou moet een nieuwe bril hebben hoor, want allememachies, wat lijken jullie op elkaar zeg, je zou bijna zeggen dat het een en dezelfde baby is !
inderdaad zijn ogen en wenkbrauwen zijn echt van zijn vader, ik heb groene ogen namelijk en mijn man pikzwarte
nou ik was ok ff jou foto aan het zoeken en toen zag ik het eronder staan. zo echt 2 druppels jou, mannetje is zeker jaloers want je kunt er beter bij zetten zoek de verschillen want die zullen er weinig zijn