Hier krijgt ze Playmobil, heeft bij mijn ouders mijn oude playmobil ontdekt en ze vond het helemaal geweldig, uren zoet mee geweest. Ook al is dit 4+. Ze doet toch niets meer in haar mond
Je hebt geen plek voor een winkeltje, maar heeft ze al een kassa? Hebben we mijn zoontje gegeven voor zijn 3e verjaardag, met pinpasautomaatje, handscannertje en geluid. Met een mandje met spulletjes erbij kan ze al winkeltje spelen. Naar leeftijden moet je niet zo kijken, mijn zoontje speelt al een jaar met echte lego, playmobile, kindermeccano. Knutselen, gewoon kijken naar hoe je kind is, dan maakt die leeftijd niet veel uit.
De wet verplicht om een melding te maken 'niet geschikt tot 3 jaar) wanneer de delen van het speelgoed klein zijn of klein gemaakt kunnen worden.
Bovendien is deze aanduiding het goedkoopst, dus soms is het speeltje gewoon wel geschikt voor < 3 jaar. Als ik daarop had moeten wachten, had er nu niet zoveel leuks gelegen hier.
Mijn neefje die 3 werd heeft een trampoline gekregen voor z'n verjaardag. Wel duur, maar de familie heeft bijgedragen. Zo zit je niet met 100 poppen oid en je hebt iets waar al je kinderen wat aan hebben en het blijft ook jarenlang leuk.