Dat hadden we al gedaan, maar dan zegt ze 'Maakt niet uit' ... Inmiddels heeft ze papa al gebeld dat ze graag sneakers/gympen wil, dus we gaan zaterdag lekker schoenen met dr passen, ik ben wel opgelucht ! Een nuttig kado, niet heel erg belachelijk duur en ze wilt het zelf graag hebben, wat willen we nog meer
Okay. Maar iemand van 15 hoeft ook niet persee een groot cadeau hoor. Dat ligt helemaal aan de ouders, als iemand van 15 toen ze jong was nooit echt super-grote cadeaus heeft gehad verwacht ze dat ook niet, zoals ik dus . Er zijn wel genoeg meiden van 15 die nergens tevreden mee zijn, alleen maar met merk spullen enzo. Verder vind ik ook dat een kind van 9 blij moet zijn met wat ze krijgt, sowiezo iedereen. Maar iemand van 9 moet nog niet zo "verwend" zijn, en blij zijn met alles wat ze krijgt. Mijn nichtjes van 4 zijn al blij met 20 cent als ze dat krijgen . Naja dat doe je natuurlijk niet als cadeau, maar je snapt me denk ik wel @Saona, fijn dat jullie eruit zijn wat ze wilt! Schoenen zijn inderdaad een goede oplossing als ze dat zelf graag wilt. Want dat legt ze niet na een week weer in een hoekje en gebruikt ze nooit meer