Hoii meiden, Mn vriendin en ik willen binnenkort zonder de kinderen even een dagje lekker erop uit om te ontspannen. Maar we kunnen niet echt wat bedenken. We wonen zelf in provincie drenthe / Groningen. dus niet shoppen maar iets anders. En ook niet te duur. Alvast bedankt.
tis dat er bij staat niet shoppen haha maar ik heb toevallig binnenkort ook een dag met mn vriendin en we doen dat ook wel eens vaker wij gaan nu dus high tea en en shoppen en uit eten savonds ook zijn we wel eens een dagje naar een beautycentrum geweest maar dat is wel best prijzig ook kun je misschien een leuke taartbak/decoreer cursus doen ofso? dat hoor/zie ik steeds vaker of als het lekker weer eens ergens lekker gaan picknicken en allemaal lekkers mee nemen en eens heerlijk bijkletsen
Ik ga toevallig as week met mn vriendin naar thermen ridderkerk voor de sauna en een high tea. Via vakantie veilen gewonnen voor een leuk klein prijsje!
Naar een leuke stad en je dag gezellig vullen met terrasjes, lunch, uit eten, enzv? En in een beetje grote stad is ook wel iets anders te doen dam shoppen (stadsrondrit, musea, workshop, dierentuin, wijnproeven, gewoon rondwandelen). De 100% reisgidsen vind ik zelf erg leuk voor originele tips. Leuke steden vind ik: Breda, Antwerpen, Maastricht, Leeuwarden, Amersfoort, Utrecht.