Ik wil mijn man wat leuks geven volgende week voor zijn verjaardag maar wat?!? Ons kleintje wordt dan ook een half jaar dus heb al bedacht om een lijst (waar verschillende passe partouts inzitten) te geven met fotootjes van de geboorte en daarna en een voet afdrukje met verf en eventueel een gedichtje oid. Daarnaast dacht ik aan een sieraad voor ons beide. Maar ik vind de standaard plaatjes vrij saai. Wel weer handig omdat je daar ook wat in kan laten graveren en naast een kettinkje draagt m'n man niets qua sieraden. Iemand een idee?
Zo'n fotolijstje is leuk maar ik vind het niet echt een mannending kado met voetjes etc Misschien is een paspartoe wel leuk? Dat kan je redelijk makkelijk maken met een digitale foto en wat bewerken.
Heeft hij ook hobby's ofzo? Wellicht kan je daar dan wat mee qua cadeau? Mijn man is gek van bbq-en en krijgt dus iets van Weber wat hij graag wil hebben! . Verder van de kids een mooie tekening of schilderij. Kun je evt ook een hand/voetafdruk op maken. Voor baby's is een voetafdruk dan wel het makkelijkst, hun hand knijpen ze namelijk samen zodra die iets voelt... Ik heb vorig jaar een klein canvas gehaald bij de Action en eerst uk lekker laten kliederen voor de ondergrond, dan drogen en met een andere kleur de voetafdruk er later bovenop gemaakt. Evt nog een korte tekst/ datum toevoegen? Ik heb voor moederdag 2 jaar terug een ingelijste voetafdruk van onze oudste gekregen. Die staat nu samen met 1tje van onze jongste van dit jaar in de kast te pronken. Wellicht kun je er iets mee. Succes!
Misschien een horloge waar je op de achterzijde wat kunt graveren? Andere ideeën: - weekendje weg (met of zonder kind) - een High Beer (als hij een bierdrinker is) - een bierbrouw-set / cocktail set (idem) - een belevenis, zoals een parachute-sprong, proefles vliegen, circuit racen etc. Succes!
Ik zou namens je kindje inderdaad een knutsel geven en van jezelf een echt cadeau voor hem van jou of een etentje oid. Tips; Iets voor hobby bios gereedschap zonnebril horloge nieuwe portomonee game
Het punt is: Hij heeft geen speciale hobbies en eigenlijk maak ik hem blij met : gewoon niks hahaha! Hij geeft er totaal niet om!! Toch denk ik aan een mooi sieraad ofzo, maar wat.. alles is zo standaard
Ja dat zijn ook altijd leuke dingen ! Al zit ik meer aan iets speciaals/blijvends te denken ivm de geboorte van ons zoontje. Denk dat hij dat dan wel weer leuk vindt. En dan misschien ook iets voor mezelf :-D
Ik heb voor mijn man voor vaderdag zo'n fotolijstje gemaakt met meerdere foto's en dat vond hij echt heel leuk! Verder geef ik hem meestal ook een zelfgemaakt bonnenboekje, met daarin coupons die hij bij mij in kan leveren voor bv een dagje koffie zetten, een dagje uitslapen, uit eten, bios, massage, een uur alleen met mij en een uur zonder mij en de kids, een coupon waarin ik een keer een taak van hem overneem zoals de vuilnisbak buiten zetten en een 18+ sectie (beloof geen dingen waar je spijt van gaat krijgen ) Je kunt er van alles in zetten wat je denkt dat hij leuk vindt. Is hier een succes!