kado ideeen gevraagd

Discussie in 'Kraamtijd' gestart door Happymam, 7 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    vorige week is ons zoontje geboren, en nu vragen veel mensen wat we hebben willen. Maar ik weet niks te verzinnen. Omdat hij al een zus en broer heeft, is de babyuitzet meer dan compleet, en kleertjes hebben we ook zat. Van onze broers en zussen kunnen we ook een gezamelijk kado vragen. Ik denk dat dat zo rond de 80-100 euro mag kosten. Wie helpt ons aan leuke ideeen?

2. Mary1981

Mary1981 Bekend lid

8 jan 2009
    772
    0
    16
    Ik zou geloof ik toch maar cadeaubonnen vragen van het een of ander. Dit geef ik vaak met een klein cadeautje aan mensen die een tweede kindje hebben gekregen en geen wensen meer hebben. Dan geef ik er dus vaak een klein cadeautje bij, bijv. in de vorm van een t-shirtje met de naam erop, een boek met een tekstje voorin geschreven of een personal gift (bijv. een boekje waar de naam van het kindje in gebruikt wordt).

Misschien kun je ook praktischer denken? Heb je bijv. wel een maxicosi maar geen voetenzak erbij? Of wellicht wil je een nieuw boxkleed, een nieuwe of betere buggy of babyphone? Misschien heb je al een wipstoeltje maar lijkt je die van Baby Bjorn toch fijner? Nou ja.. iets in deze richting dan (zijn maar voorbeelden natuurlijk).

Of aan dingen die je eigenlijk niet nodig hebt maar wel leuk zijn, bijv. op je Bugaboo een ander kleurtje, een muursticker met de naam van je kindje of een ander naambordje aan de deur? Of misschien vind je een privé fotoreportage van de nieuwe aanwist helemaal het einde.

Succes

3. AMS

AMS Fanatiek lid

14 mei 2009
    3.394
    4
    38
    España
    een bon voor een fotoreportage, bonnen van kledingwinkels (je zal vast wel eens iets nieuws willen kopen), fotoalbum, beetje vroeg misschien maar vast een leuk eenpersoonsdekbed, zwemcursus.

4. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    * Een wikkeldeken of wrapper voor in de kinderwagen?
    * Bunker van lodger??
    * Draagdoek/ draagzak
    * Mooi dekentje voor in de wagen of bedje.

5. 2012mama

2012mama Fanatiek lid

12 aug 2011
    3.324
    158
    63
    Vrouw
    Drenthe
    Ik zou denk ik iets kiezen voor als hij iets ouder is..een mooie loopauto/fiets? of wat speelgoed...Finn heeft bijvoorbeeld het vtech stoeltje gekregen en dat is nog een succes...

Vond het idee voor een fotoreportage ook erg leuk!

6. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam

7. Pandora

Pandora VIP lid

18 okt 2010
    6.530
    363
    83
    Noord-Brabant
    een van de leukste kado's die ik heb gekregen is een kadobon voor een fotoshoot van de kleine ;)

8. mamavanlucas10

mamavanlucas10 Actief lid

14 jul 2011
    399
    0
    0
    Ja een fotoshoot van al je kids samen of van je pasgeboren beebje.Sommigen komen in de kraamweek aan huis enz.

Seizoen babyzwemmen bij een zwembad van jouw keuze.

Fietskar voor je kindje(s)

Kadobonnen van babywinkels voor als je kleding wilt halen of andere gadgets :p (altijd handig)

Centjes voor een nieuw te openen spaarrekening voor je kindje voor later.(fietsje ofzo)

Draagdoek

9. Happymam

Happymam Fanatiek lid

7 feb 2009
    1.251
    306
    83
    #9 Happymam, 27 sep 2011
    Laatst bewerkt: 27 sep 2011
    Bedankt voor jullie tips, we hebben een loopstoeltje gevraagd (en gekregen) :)

Deel Deze Pagina