Wie helpt mij met wat ideen???? Kado 5 jarige meisje

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door PenK, 13 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Voor het dochtertje van een familielid, die we jammergenoeg te weinig zien, zijn wij op zoek naar een leuk kado, of leuke kado's omdat we met meerdere een pakket maken.
    Ik zat zelf te denken aan mini-loco en iets van een prinsessenjurk oid.

Hebben jullie nog meer leuke ideeen???

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Niemand??

3. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Moet even denken wat wij ook alweer voor ons buurmeisje hebben gekocht. Die is begin dit jaar 5 geworden. Volgens mij van dat spul om een beeldje mee te maken en dat je hem daarna kan verfen (geen idee hoe dat heet, is gewoon bij bart smit te koop iig). En ik dacht nog iets van sieraden maken. Zij houdt iig heel erg van knutselen.
    Van die strijkkraaltjes doen het ook altijd wel goed. Kindermake-up misschien?

4. Yolanthe

Yolanthe VIP lid

roze legoblokjes
    playmobil
    mooi (voor)leesboek
    mini loco is ook leuk inderdaad.

5. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    Hier was het met 5 jaar: prinsessen, prinsessen en nog eens prinsessen :D Prinsessenjurk viel hier dus erg in de smaak. Bij BS hebben ze ook een kist met allemaal verschillende verkleedsetjes van de Disney Prinsessen, ook erg leuk.

Verder: knutselspullen, strijkkralen, pinypon, playmobile, barbies, polly pockett, Disney Princess spullen

6. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Dat verkleedsetje zou ik niet kopen. Ik heb hem begin dit jaar gekocht, binnen 1 week was de helft al stuk. Er staat geloof ik op dat het van 3-5 jaar ofzo is, maar mijn dochter past het al bijna niet meer omdat de kleding zo smal is.

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Bedankt voor de leuke ideeen!

Strijkkralen kende ik nog niet. Heb even gegoogled, maar dat lijkt me idd. heel leuk!

8. zo79

zo79 Fanatiek lid

27 nov 2007
    3.925
    0
    36
    O echt? Hier hebben we de kist ook en die is inmiddels al toe aan zijn tweede gebruiker. Nog geen problemen mee gehad. Mijn oudste heeft de kleding kunnen dragen tot ze bijna 6 jaar was...

Misschien heb ik dan geluk gehad ;):D

Deel Deze Pagina