kado ideetjes

Discussie in 'De lounge' gestart door Ellen291982, 18 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Ik heb een vraagje.

We hebben van mijn schoonzus en zwager veel spulletjes gekregen voor de baby. Dingen die zij niet meer nodig zijn voor hun kinderen. Ik wil ze er graag voor bedanken en een leuk cadeautje voor ze kopen, maar wat? Weet iemand een leuk idee?

Echte specifieke hobby's van ze weet ik niet.

2. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.803
    4.189
    113
    Misschien kaartjes voor een pretpark of dierentuin?

3. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    bioscoopbon, dinerbon, bon bart smit, verschillende biertjes voor hem en gezichtmaskertjes voor haar.

Gewoon iets neutraals waarvan jij en de gemiddelde vrouw het leuk zou vinden om te krijgen, dan zit je wel goed.

4. draak86

draak86 VIP lid

7 mrt 2008
    5.427
    0
    0
    Thuisblijf mama
    Noord-holland
    bioscoopbon, dinerbon, bon bart smit, verschillende biertjes voor hem en gezichtmaskertjes voor haar.

Gewoon iets neutraals waarvan jij en de gemiddelde vrouw het leuk zou vinden om te krijgen, dan zit je wel goed.

5. winniethepoeh

winniethepoeh Niet meer actief

Een zelfgemaakte bon voor een avondje oppassen op hun kids. Daarbij een uitje: bioscoop, etentje ofzo.
    Natuurlijk wel pas als jullie kindje er is (of je moet het deze paar weken nog willen...)

6. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

ik zat nu ook te denken aan een bioscoopbon omdat ze dat wel heel leuk vinden.

Oppassen op de kids word een beetje moeilijk. Ze wonen aan de andere kant van het land.

Deel Deze Pagina