Welke Eastpak

Discussie in 'Schoolkinderen en pubers' gestart door veense, 2 jul 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veense

veense Niet meer actief

Welke Eastpak hebben jullie middelbare scholieren? En dan doel ik op model en inhoud. Vind het lastig inschatten welk formaat goed is.
    Heb net 10 leerboeken, 13 werkboeken, een rekenmachine en een verplichte laptop (niet al te groot) besteld, die moeten er natuurlijk in passen, samen met zaken als etui, broodtrommel, schriften etc (niet allemaal tegelijk hoop ik voor haar ;) )

2. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Voor zover ik weet heb je aan het standaard model genoeg hoor :)

3. veense

veense Niet meer actief

Die is net zo groot als de tas die ze nu heeft, daar past naast de boeken en eten en drinken echt geen laptop meer bij...Ze gaat gymnasium doen dus ze moet veel boeken mee kunnen nemen.

4. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Kan je dan niet beter kijken naar een ander soort tas?
    Thule bijvoorbeeld? Die hebben aparte vakken erin voor laptops...

Weet niet of ze oom leuke voor meisjes hebben hoor...

5. veense

veense Niet meer actief

East pak heeft ook tassen met laptopvak er in. Tholen ken ik niet.

6. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Zoon heeft net de brugklas doorlopen met de Eastpak out of office, hele mooie tas en een speciaal vak voor tablet/ laptop, kijk wel even naar de inch maat van de laptop zodat je weet of die past. Hier heeft zoon een chromebook en die past perfect, ook een lading boeken moet er helaas nog steeds mee maar alles past inclusief broodblik en een flesje drinken.
    De standaard Eastpak is echt te klein voor het VO. Ook een voordeel is dat die waterdicht is en in de praktijk al ondervonden dat die dit ook echt is.
    Het is even een hele uitgave maar nu na een jaar VO ziet er nog uit als nieuw en alle ritsen werken perfect.

7. veense

veense Niet meer actief

Daar kan ik wat mee, dank je!
    ik ga even verder googelen.

8. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Succes!!

9. Fristi2012

Fristi2012 VIP lid

23 jun 2014
    6.100
    3.487
    113
    Ik heb m'n hele middelbare school periode met een standaard eastpak gedaan, maar toen bestonden er nog geen laptops. (Tijdens mijn universitaire studie heb ik hem nog steeds gebruikt trouwens, maar m'n laptop paste niet. Maar ik had wel een grote laptop)

Een apart vak voor een laptop zou wel fijn zijn, stel dat het drinken wat lekt, kan dat in ieder geval in een ander vak.

10. PeAn

PeAn Niet meer actief

Hier gewoon het standaard model al 3 jaar. Hoeft alleen geen laptop mee te slepen.

11. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Hier ook. Mijn zoon heeft nu 2 jaar vwo achter de rug. Soms een heel volle tas, maar nooit gehoord dat zijn tas te klein is.
    Maar met een laptop zou ik zeker kijken voor een tas met apart vak daarvoor.

12. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Zou wel even goed googlen, want de prijzen verschillen heel erg.
    Als je even goed kijkt zitten er leuke kortingen tussen.

13. ffff

ffff Bekend lid

9 okt 2012
    911
    545
    93
    Zonder laptop kan de standaard Eastpak prima. Moet de laptop echt iedere dag mee heen en weer? Ik begreep van een vriendin dat het bij haar op school in de praktijk bleek dat er weinig mee gedaan werd, dus dat alle 'brugpiepers' hem een maand mee hadden en dan thuis lieten.

14. veense

veense Niet meer actief

Laptop moet echt verplicht mee ja, werken ze iedere dag mee.

15. veense

veense Niet meer actief

Heb al een leuke gezien voor 39 euro idd. Eerst even de tas zelf in de winkel bekijken

16. spruitje80

spruitje80 Fanatiek lid

5 jul 2016
    4.696
    4.304
    113
    noord holland
    Mijn dochter heeft een Dakine 25 L rugzak. Zit een laptopvak in. Ze zit ook op 't gymnasium. Tas is groot genoeg. Er is één dag in de week dat ie erg vol zit een amper iets bij kan, dan hebben ze net een combinatie vakken met veel boeken.
    Laptop is hier inderdaad echt nauwelijks gebruikt dus bleef na verloop van tijd voornamelijk thuis.

17. aicirtap

aicirtap VIP lid

25 mei 2014
    9.148
    3.392
    113
    Vrouw
    Kijk eens naar Dakine. Ze hebben daar ook zeer veel modellen en maten in. Ik heb hem zelf bij coolblue besteld. Ik wil zelf een grote rugtas. Ben vaak weekendje weg, maar ook voor de boodschappen handig en gezien mijn hobby dan neem ik bordspellen mee.

18. veense

veense Niet meer actief

Ze heeft een mooie eastpak out of office uitgezocht. Zometeen even bestellen op coolblue, dat scheelt 21 euro met Duifhuizen...

Deel Deze Pagina