Weet iemand tot wanneer dit is? Is dit alleen bij de kids of ook volwassenen? Wil vanmiddag even gaan.
Tot wanneer weet ik niet, wel dat het alleen bij kinderkleding is... Hoop voor je dat de actie er vandaag ook nog is!
Ik heb vandaag nog 2 gekregen (Heb er nu 6 totaal) Dat wordt 1 april lekker vakantie kleertjes shoppen Kaan.
Nee vorige keer kon ik gewoon alle 5 in 1 keer afrekenen. Anders zou het te druk worden bij de kassa als iedereen zo vaak apart ging afrekenen Maar het is wel zo dat artikelen wel boven de 5 euro moeten kosten. Dus iets van 2,50 daar kreeg je niet 5 euro korting op (dat dan weer verrekend werd met totale prijs)
Raar dat het zo verschillend is... Ik kreeg gewoon één kaart per 'aankoop'; bij een aankoop van 60 euro, maar toen ik alleen maar iets kwam ruilen.
Nee je bent niet gek. In Den Haag mag je ze echt niet bij elkaar gebruiken. Ik mocht echt per aankoop 1 kaart inleveren. Moest alles apart afrekenen. Misschien dat ze het deze keer wel doen in een keer om er zelf vanaf te zijn.
pff ze doen best wel gierig met die kaarten, ze 'vergeten' het uit te delen, dus ik heb zelf om moeten vragen