Hey dames, Mijn man word in September 30 en krijgt een heel gaaf kado van mij. Hij mag in juli in een ferarri rijden en daarna in allerlei snelle auto's op zandvoort. Nu wil ik op zijn verjaardag zelf nog een "overlevingspakket" maken voor de komende 10 jaar Hebben jullie ideeën voor spulletjes die ik erin kan stoppen? Wat ik er al indoe: - antirimpelcremé
hahaha wat een leuk cadeau!!! emmm wat zou je er nog meer in kunnen stoppen; ..... zou het zo niet weten! maar je wilt dus echt een grappig pakketje?
Kukident kleefpasta haha, o nee het is voor de komende 10 jaar he, anti aging gel of iets in die richting?
Een sudoku-puzzelboekje, geruite opa-zakdoek, wiebertjes-sokken, pin-up kalender, of juist een met geheugentrainingsspelletjes erop, borrelglaasje (met inhoud)suspensoir (vast te koop bij drogist), opa-pantoffels, ouwe heren aftershave luchtje. Ik vind die opa onderbroek en kukident echt briljant!
Haargroei-spul! Je kunt eventueel ook een bellenblaas met wikkel, waar je dan dus op zet dat het 'haargroeispul is', laten maken bij zo'n traktatiesite, zodat je niet echt van die dure troep hoeft te kopen
WAAHAHAHAHAHHAHA, wat een geweldige ideeen! vind vooral de kukident erg goed en de tena-lady(man) OE ja en de haarverf! Ik zal ook nog effe voor je nadenken wen!
Ik ga je idee pikken voor mijn zus, die word dit jaar ook 30! Echt leuk bedacht. Ik maak denk ik een mandje vol met dit soort dingen en dan een cadeaubon van de zwaluwhoeve ofzo erbij (vind ze leuk).