Ik heb een hele waslijst maar ik zal het kort houden. wij wonen op de eerste etage dus als de buren de trap oplopen naar hun woning lijkt het wel alsof er een stel mammoeten de trap oplopen. wat een lawaai maken ze dan. veels te luide muziek. ja dan mag het wel door de weeks 14.00 zijn maar kom zeg niet iedereen hoeft mee te genieten. bij mijn buurvrouw liggen er vaak sigaretten peukjes voor haar deur of op de mat.
hihi leuke Ze vergeten nogal eens het raam dicht te doen als ze "bezig" zijn. Ze wonen boven ons dus gezellig geluidje achterthuis hahahahaha. En ook Mammoeten die de trap oplopen midden in de nacht!! Andere buurman altijd van die rare buitenlandse muziek snoeihard aan...Klinkt zo: aaawwweeeejaaaanaaahooooooiiijoooooo enzo Andere buurman kan niet parkeren, neemt met zn miniauto 2 plaatsen in omdat hij em in het midden zet.
Nou ik vind het irritant als de buren een gezellig gesprek aanknopen en dan beetje aan het einde lopen te zeiken over iets. Dan heb ik zoiets van begin er dan gelijk over en ga niet eerst een heel lang verhaal eromheen maken. Van mijn andere buren vind ik het irritant dat zij af en toe buitenlands buiten zitten te ouwehoeren. Verder zijn ze wel ok maar als wij dan gezellig buiten zitten kan ik me daar na verloop van tijd aan ergeren.
Nu wonen we gelukkig in een leuke buurt en hebben geen last van de buren, maar in ons vorige huis wel. De hond blafte dag en nacht... De klimopplant van hun nam een halve meter tot een meter van onze tuin is beslag. En inderdaad, geen rekening houden met de rest, met deuren slaan, extra hard de trap oplopen etc. Hun hond, schijt in onze tuin En dan die feestjes met alcohol en muziek met karaoke... kijk als je kunt zingen tot daar aan toe, maar hou anders gewoon je kaken stijf op elkaar Feestjes waren een paar keer per week in de zomer. Maar daar hebben we nu gelukkig geen last meer van. Aardige buren nu
Dat hun woonkamer naast mijn slaapkamer is, en dat ze dus altijd stamvoetend binnenkomen als ik net lig te doezelen, en daarna nog supervaak gebeld worden en dan lekker luid gaan kletsen! En dat m'n buurvrouw aan de 'overkant' van de gang, waar we normaal goed mee opschieten, 'vergeten' was te melden dat ze zwaar ging klussen in haar slaapkamer terwijl ze weet dat wij een kindje hebben dat 's middags slaapt. Nou ja, niet meteen asociaal maar wel irritant. Alyna heeft ook amper geslapen die eerste dag. Als ze dat nou effe gemeldt had, had ik haar even bij m'n ouders laten slapen. En daaronder hebben ze een baby van 5 maanden, die mevrouw was volgens mij ook niet echt blij.
De klimopplant van hun nam een halve meter tot een meter van onze tuin is beslag. [/QUOTE] Ik ken dat gevoel!! zo'n vervelende hedra (hoe je het ook schrijft) die door je schutting kruipt en alles vernield als je hem niet insnoeit
Mijn naaste buren en de andere buren uit de straat doen niks asociaals...superaardige mensen allemaal. Maar de mensen die achter ons wonen... Die vent heeft een steiger achterin zijn tuin gebouwd, grenzend aan het slootje waar onze tuin ook aan ligt. En hij gaat dan precies zó zitten zonnen zodat hij recht onze tuin en woonkamer in kijkt :x Als dat af en toe gebeurt vind ik het niet erg, maar er hoeft maar 1 streep zon te zijn en meneer zit er alweer bij te bruinen. Ik denk dan: ga dan aan de andere kant van je steiger zitten, dan zien we elkaar niet. Maar dat komt kennelijk niet in 'm op of zo. Ik word echt gek van dat gekoekeloer. Dus nu zitten we erover te denken om aan de achterkant van de tuin overal maar hoge schuttingen neer te zetten. Maar dan hebben we zelf geen zicht meer op het slootje, en dat is toch wel jammer.
ondeburen, zijn aardig ingebonden na elk weekend muziek tot diep in de nacht en overdreven hard gesex midden in de nacht.. hebben daar wat van gezegd dus. Bovenbuurman, absoluut geen last van Buren links: al de fietsen van de kinderen op de gallerij waardoor ik er amper nog langs kan, enorme stank uit dat huis omdat ze gewoon heel vies zijn, moeder schreeuwt enorm en ze komen iedere avond met het hele gezin pas laat thuis en schreeuwen dan onze dochter vaak wakker. Zo..
Ik heb niks te klagen over onze buren. Ik vind het alleen erg zielig dat de husky links van ons erg verwaarloosd wordt (zowiezo is met dit hete weer zo´n hond met dikke vacht hier niet thuis) en in bijna de hele straat zijn dag en nacht de luiken potdicht en heeft elk huis een hond in de tuin die wel eens blaft (gelukkig niet ´s nachts).
tja wij hadden eigenlijk geen keus ivm de boerderij die we hebben overgenomen van hun, er was geen geld voor een huis ergens anders dus hebben we een stal verbouwd tot huis waar wij nu in wonen. We hebben in iedergeval altijd oppas aan huis als ik zo hier de verhalen lees dan denk ik dat ik niet mag klagen
Ja het was een Hedra inderdaad. Rot plant. Heb het toen gesnoeid en in overleg met de buurman allemaal over zijn schutting gemieterd En ook even extra de wortels extra kort gekortwiekt
Een paar huizen verderop woont een ouwe vent die in zijn tuin piest. Dat STINKT! En zijn hond laat hij los op straat lopen, terwijl hij zelf thuis blijft. Beest kakt in mijn voortuin en hij piest tegen de heg, hele bruine plek door die zeik. Plus het is gewoon een eikel. Eerst zei ik tegen hem dat zijn hond bij ons in de tuin plas. Of hij er wat aan wilde doen. Antwoordt hij: 'ik zal 't 'm zeggen'. Toen werd ik een beetje boos. Laatst kwam mijn vriend aanrijden met de auto. Stuurt die gast net zijn hond op een kat af (die gewoon op straat liep, stomme sadist). Dus die hond rent de straat op en rent bijna onder de auto. Mijn vriend helemaal uit zijn naad tegen die vent. Roept die ouwe: 'leve de koningin!!' Nou vraag ik je....
Dat wilde wij dus ook doen maar ze doen het telkens niet. Als ie nu over de schutting komt knip ik de toppen eruit Beetje schoonmaakazijn bij de wortels gooien hahahaha
Hahahahaha wat erg joh!! is die man soms beetje raar in zijn hoofd ofzo? Wel onwijs vervelend dat die hond steeds bij jullie in de tuin zit. Officieel is het verplicht een hond aangelijnt buiten te hebben dus je kan de politie bellen.
Ja hij is niet helemaal lekker.. Politie wordt vaak zat gebeld. Dan betaalt hij netjes de boete en doet het de volgende keer weer. Een buurman heeft zelfs een keer de hond naar het asiel gebracht, maar die brachten hem weer terug want hij is gechipt. En het beestje kan er ook niks aan doen..