ik ben op zoek naar vloeibaar vaatwaszeep. kwam er met googlen al achter dat je geen gewoon afwasmiddel kan gebruiken weet iemand waar je zoiets kunt kopen? volledig vloeibaar, dus niet die caps van dreft met half poeder en half vloeibaar.
Maar waarom ben je speciaal naar vloeibaar vaatwasmiddel op zoek, lossen de blokjes niet goed op? Inderdaad geen afwasmiddel gebruiken als Dreft en ook niet van die vaatwasmiddelen voor bedrijfsafwasmachines. Had onze kantinejuf eens in de gewone vaatwasser gedaan, een enorme schuimvorming en een hoop gedoe om de vaatwasser weer aan de praat te krijgen.
Volgens mij bestaat dat niet, ik heb het nog nooit gezien iig. Maar waarom wil je perse vloeibaar vaatwasmiddel?
Het bestaat wel,maar het schijnt bijna nergens te verkrijgen te zijn. Eerder werd het nog wel veel door grote bedrijven gebruikt ( restaurants/ziekenhuizen met vaatwassers etc) Misschien bij een macro/sligro?? Vloeibaar vaatwasmiddel is overigens wel een stuk effectiever.
bedankt voor die link! hoop eigenlijk alleen dat iemand weet waar je het zo kunt kopen, dus niet via internet. wij gaan over op vloeibaar vaatwasmiddel, omdat onze complete afvoer verstopt zat! wij hebben buizen van 70mm doorsnee, en die waren compleet dicht. en alle vuil die er in zit, lijkt echt verdacht veel op onopgelost poeder.
hoe warm zet je dan je vaatwasser? en ze zeggen dat je eigenlijk aan een halve vaatwastablet al genoeg hebt, dus dat zou je ook kunnen proberen. Ook zag ik op internet ook los poeder, misschien lost dat beter op dan die tabletten?
de vaatwasser gaat hier altijd op z'n heetst, 70 graden. een half blokje had ik hier ook al voorgelegd, maar mijn man heeft zijn zinnen nu gezet op vloeibaar. (vooral nadat hij gisteren dus de hele dag 20 meter afvoerbuis heeft vervangen!)
oepsie! maar op 70 graden zou het toch wel goed moeten oplossen? maarre als hij vloeibaar wil, dan moet hij toch maar gaan zoeken? haha