Heeft er iemand hier wel eens zo'n plastic folie kadobal gemaakt? Zit er aan te denken om dit te doen voor het feestje van mijn dochter die 13 wordt. Wat denken jullie, vinden meiden van een jaar of 13, 14 dit lachen om te doen? En dan dus leuke dingen er in als lipgloss, maskertjes, snoep, dat soort dingen?
Ik zou gewoon aan je dochter vragen wat ze er van vindt. (Mijn ervaring met een 12-jarige is dat ze zelf vaak een zeer uitgesproken mening hebben. )
Klopt helemaal, maar ik denk dat ze het best leuk vinden namelijk als ze het doen, maar dat als ik het laat zien ze het niets vindt... hahahaha. daarom vroeg ik me af of er mensen zijn die dit al eens gedaan hebben?
Ja dit. Mijn dochter (11, dus nog iets jonger) zou dit zonde vinden van al het plastic wat onnodig wordt gebruikt. Maar wat het gemiddelde pubermeisje hier van vindt, weet ik niet. Mijn dochter is meer van de stoere, sportieve dingen dan van meisjesdingen.
Hmm, oudste zit in groep 8 en zou dit denk ik niet leuk vinden. Ik zie zo niet wat de lol hier aan is en mijn dochter kennende ook niet. Je pakt het in een boel plastic folie in en de volgende mag het weer uitpakken? Edit: ken wel wat meiden in de brugklas / 2e en die geven ook geen "doe" feestjes meer. Vooral gezellig kletsen, film kijken, muziek luisteren, chillen, eventueel een beetje tutten. Maar daar houdt het ook wel op. Soms wat bakken, maar wel om direct op te eten Wellicht dat het overal verschilt, maar ik herken dat ook wel van vroeger, vanaf de middelbare kwamen vriendinnen "gewoon" op je verjaardag.
Onze 7 jarige zoon zou het belachelijk vinden hoeveel plastic ze verspillen. (Weet precies wat hij wel wil en niet wil ) Het idee is leuk maar dan zou ik dat doen met kranten. En dat vast plakken met plakband. Per stuk ook inpakken met krant en als dat open is mogen ze het hebben. De hoeveelheid met 2 is prima maar met meer meiden te weinig. Overigens ben ik meer van zorgen dat iedereen in ieder geval iets heeft in plaats van iemand veel. Je zou ook maskertjes badbruisbal etc zelf kunnen maken. Een deel kun je dan gelijk gebruiken en de rest voor thuis. Wat doen en ontspannen
Sorry, maar ik vind dit eigenlijk te gek voor woorden zoveel plastic verspillen. Ik vind dat niet kunnen en mijn dochter zou er ook niks aan vinden. Ze is een wat stoerder meisje en liever bezig. Feestjes: vorig jaar pizzarette pizzas bakken, hangen, giebelen en (niet) slapen. Dit jaar: klimmen in een hal en daarna pizza's eten. Was net voor de lockdown dus klimmen mocht maar tot 17 uur.
okeee, duidelijk... te veel verspilling... Tja, mijn dochter wordt 13 en wil dus een diner. Klimmen ofzo dat gaat hem op deze leeftijd echt niet meer worden... Denk ook aan een silene disco set huren, dat is misschien wel leuk?
Dat hangt idd zo van het kind af! Mijn dochter is net 14 geworden en heeft het met haar vriendinnen gedaan. Was ook het eerste actieve feestje. In de eerste had ze dus die pizzarette. De rest heeft inderdaad een eetfeestje gedaan. Silentdisco zou ik dat groepje ook wel zien doen. High tea kan misschien ook leuk zijn.
Mijn dochter van 13 wil vooral dat ik me niet bemoei met haar feestje Pizzarette, hangen met een hele groep pubers, beetje muziek erbij, paar vriendinnen die blijven crashen meer hoeft niet meer
Ja dat is hier ook het plan. Maar de avond dat ze het viert is om 24 uur echt jarig. De dames komen om 18 uur en ik denk dat het dan best lang is tot 24 uur zonder iets van vermaak. Ik weet dan al precies wat er gaat gebeuren (was laatst ook op een feestje) dan zit iedereen om 22 uur op zijn eigen telefoon te snapchatten. Ik weet dat mijn dochter dat niet leuk vindt, dus vandaar dat ik toch iets wil regelen als verrassing... (en nee, ze gaan niet zelf koken ze komen in sjieke outfit hier aanschuiven)
Nee ze blijven niet slapen (11 meiden van rond de 13... ) ze gaan na 00.00 uur weer naar huis. Waarschijnlijk blijft er eentje slapen
Jemig 11 meiden!! In plaats van netjes kunnen ze ook een pyjama party houden. Kunnen ze gelijk daarna in bed Maar dan zijn ze er wel erg lang dan snap ik dat je nog activiteiten zoekt.
hahaha normaal heb ik er nog meer hoor! En ze willen juist lekker optutten dus vandaag op sjiek! Enne ze blijven niet allemaal slapen he, alleen 1 beste vriendin.