Wat hebben jullie dochters gekregen toen ze 9 werden? Ik heb echt geen idee wat we haar moeten geven, ze heeft geen interesse die eruit springen. Budget tussen de 50 en 100 euro (ze krijgen meerdere kado's meestal, tenzij het iets is wat het budget opmaakt maar dat gaat dan in overleg). 120 ofzo mag ook
Playmobil paarden en bijbehoren. Daar speelt(/de) ze graag mee. Daarnaast knutselt ze graag dus ook knutselspullen.
Vriendin van me gaf als tip Zeemeerminstaart voor in het zwembad. Denk dat ze dat wel heel leuk gaat vinden. En net het zwembad bericht gestuurd wanneer er weer een groep start met zeemeerminzwemlessen waar ze bij zou kunnen
Ja die staart is echt leuk, heeft de jongste een paar jaar terug gekregen, ze past m nog steeds en gaat nog steeds mee naar het zwembad.
Mijn dochter wordt ook binnenkort 9 jaar. Zij is groot Schleich-fan (paarden). Verder houdt zij van lezen, tekenen, knutstelen, spelletjes, skeeleren en met de Barbie's spelen.
Mijn oudste is in juni 9 geworden. Zij kreeg een zeemeerminstaart (met zusje samen), Nieuwe trui van de dansclub waar ze op zit. Boeken: Harry Potter, Dagboek van een muts, Ministerie van oplossingen. Schilderen op nummer, dekbedovertrek.
Fotocamera (een gewone zeg maar, niet zo'n kiddizoom, die vindt mijn 3 jarige vooral erg leuk) Als ze van kleuren houdt, bij Action online verkopen ze een grote koffer met heel veel kleuren stiften. Dochter heeft hem van haar eigen geld gekocht, ik dacht 90 euro, en vindt hem geweldig Muziekinstrument misschien met wat lessen, zoals gitaar?
Onze dochter is vorige week 9 jaar geworden en heeft (van ons en van de familie) o.a. skeelers, een (keuken)trolley van Ikea voor op haar kamer, dekbedovertrek, doeboek Thomas en Rutger, stiften (twinmarkers Action) en het boek "tekenen met Jill" gekregen.