Kado(otje) man na bevalling

Discussion in 'Zwangerschap' started by snoeppapiertje, Jul 14, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MommyChar

MommyChar Actief lid

Jul 14, 2014
    291
    0
    0
    Part-time werkster and believer!
    Noord-Holland
    Ik denk dat jullie misschien iets samen kunnen doen, wat hij erg leuk vind of interesseert.

2. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    een etentje? Of misschien een verwenpakketje met daarin een sleutelhanger ? of als hij een auto heeft iets voor in de auto?

of wat ik laatst zag een soort spiegeltje met daarin een foto gegrafeerd met de tekst de liefste papa.. zo iets?

3. Maagd

Maagd Fanatiek lid

Jan 8, 2014
    3,683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Nee dat zei ik ook niet.
    Ik zei dat het niet in me op zou komen om hem een cadeau te geven. Puur omdat ik hem al een kind geef waar ik 9 maanden voor heb moeten ploeteren, dingen laten, vervelende kwaaltjes moeten opvangen en straks nog de bevalling doen etc. En ja daar heeft hij ook wel last van gehad, hij heeft mijn gezeur moeten aanhoren, extra klusjes moeten doen in huis etc. Maar dat weet je vooraf als je eraan begint, alleen weet je niet hoe ernstig alles gaat zijn.
    Ik zou eerder verwachten dat ik iets van hem krijg omdat ik zijn kind gezond en wel op de wereld heb gezet en er alles aan gedaan heb om dat voor elkaar te krijgen. ;)
    Maar nogmaals: ik vind het vooral lief dat je eraan denkt hoor. Ook hij heeft een kind gekregen alleen heeft het lichamelijke werk er niet voor hoeven doen.
    Succes met uitzoeken van een geschikt cadeau.

4. me1989

me1989 Fanatiek lid

Dec 29, 2013
    3,444
    1,199
    113
    Een tattoo met de naam er in verwerkt ga ik hem geven:)

5. firstone

firstone Bekend lid

Apr 27, 2009
    664
    0
    0
    Drenthe
    Wat lief van je zeg! Ik weet niks maar vind het een goed idee! Natuurlijk heb jij het zware werk gedaan, maar superlief dat je toch aan hem denkt!

6. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

Feb 24, 2014
    582
    0
    0
    Heb ik een leuke (toepasselijke) sleutelhanger gevonden die gegraveerd kan worden komen er 41 dollar aan verzendkosten bij...
    We zoeken nog even verder! Gelukkig heb ik nog even

7. Bollen

Bollen Fanatiek lid

Jul 22, 2013
    1,422
    7
    38
    NULL
    NULL
    Ik wilde hem ook graag een cadeau geven als de kleine er is. Gewoon omdat ik dat graag wil en omdat hij het meer dan verdiend! Ik ga denk ik voor het horloge met naam en tijdstip, wat een leuk idee!!

8. Emma86

Emma86 VIP lid

Jun 25, 2012
    5,281
    2,232
    113
    Female
    Nederland
    Misschien een digitale fotolijst? Die hoef je niet op te hangen aan de muur maar is wel leuk om wat foto's ergens te hebben staan natuurlijk.

Of anders een soort kraammand speciaal voor de papa. Met daarin een leuk boek voor de kersverse vader, een uitje (belevenisbon), zijn favoriete drankje (of lekkere koffie om wakker te blijven ;)), iets anders wat hij erg lekker vindt, een bon voor de afhaalchinees (of pizza of wat jullie dan lekker vinden, hoef ie niet te koken voor een keer), een lekker luchtje, zijn favoriete douchegel, en wat je verder nog kan bedenken.

Ik voel met je mee, ik weet hoe lastig het is. Mijn man houdt ook niet van sieraden en prul dus elk jaar met verjaardagen/Sint/Kerst is het weer zoeken.

Ik denk dat ik mijn man bij de geboorte van ons kindje een nieuw naambord voor bij de voordeur ga geven (een mooie luxe). Daar staan zijn naam en mijn naam nog apart op. Inmiddels ook getrouwd (heb zijn achternaam aangenomen) dus ik denk dat hij een bord met familie *achternaam* wel leuk gaat vinden. Misschien is dat ook nog een idee?

Share This Page