Verjaardag en taart.

Discussie in 'De lounge' gestart door samarinde01, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Wat erg, ik kan gewoon geen dingen beslissen. Zelfs als het over taart gaat blijkbaar niet. :):D

Als zl straks 3 jaar wordt, wil ik graag een taart met een foto erop bestellen. Ik kan een kleine bestellen, kost het minste natuurlijk. En maak dan zelf nog 2 kwarktaarten erbij. Meer aansnij-gedoe en ik moet de taarten nog maken natuurlijk.

OF ik bestel de grootste van 30 personen en nog wat kleine gebakjes voor de kinderen. Wat dan wel weer leuk staat: zo'n grote themataart op tafel. Dan ben ik 35 euro kwijt.

Wat zouden jullie doen? Och, wat erg dit. Maar ja, misschien geven jullie de doorslaggevende tip in dit onmogelijke dilemma.

2. farfalli

farfalli Bekend lid

4 dec 2014
    606
    0
    16
    NULL
    NULL
    #2 farfalli, 18 okt 2016
    Laatst bewerkt: 18 okt 2016
    mijn advies: kies! :D:)

3. Ballon

Ballon Niet meer actief

Grote taart!

4. Saar22

Saar22 Niet meer actief

Hier mogen ze zelf in de slagroomtaart 'graaien' tot 4 jaar, dus ik kies altijd voor een kleine slagroomtaart en dan nog taart erbij. Die voor erbij maak ik zelf of bestel ik bij net hoe lui ik ben.

Overigens is die slagroomtaart niet helemaal gesloopt hoor, maar wel een stukje:D

5. Theezeefje

Theezeefje Fanatiek lid

13 okt 2014
    3.711
    4.029
    113
    Overijssel
    Bestellen! Scheelt een berg werk :)

6. Myo

Myo Fanatiek lid

11 feb 2011
    1.352
    0
    36
    Haha je lijkt mij wel :p. Ik heb net 2 verjaardagen achter de rug: ik heb uiteindelijk 1 kleine fototaart besteld en daarbij zelf een taart gemaakt EN ik had cupcakes (inclusief slagroom en versiersels). De doorslaggevende factor hier; mijn man zei dat iedereen zelfgemaakte taart veel lekkerder vindt. En mijn dochter riep om cupcakes ;).

7. Dizzy

Dizzy Fanatiek lid

23 apr 2008
    2.758
    1
    36
    Ik bestel vaak zon taart bij de Hema is een fototaart maar je kunt je eigen afbeelding uploaden. Helemaal niet duur en erg lekker.

8. twinkle star

twinkle star Niet meer actief

Die grote past niet in de koelkast.
    Zou dus en en doen

9. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik zou voor de grote taart gaan.

10. Igglepiggle

Igglepiggle Bekend lid

9 feb 2011
    897
    1
    18
    NULL
    NULL
    Maak je zelf vaak taarten, ben je er een beetje bedreven in en vind je het leuk om te doen? Zo ja zelf maken. Nee dan grote taart bestellen.

11. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Ik zou 1 grote taart nemen. Als je zelf kwarktaart maakt ben je ook zo €10 kwijt voor 2 van die taarten. En dan heb je ook geen gedoe met dat iedereen een ander stuk taart wil.

12. mama0103

mama0103 Bekend lid

15 mrt 2016
    507
    39
    28
    Vrouw
    Je kan ook alle taarten zelf maken en via deze site Deleukstetaartenprints.nl een foto afdrukken en op de taart plaatsen.

Succes:)

13. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.809
    3.339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Lekker makkelijk doen: de grote taart!

14. Syllie

Syllie Actief lid

4 nov 2008
    159
    0
    16
    Ik zou ook voor een grote gaan!! Elk jaar doe het weer,een appeltaart,een vlaai en twee slagroomtaarten...Conclusie is elk jaar weer dat de slagroomtaart op is en uit de appel en vlaai maar 1 of twee punten uit zijn..kortom,wij gaan voortaan alleen een grote slagroomtaart kopen!!!

15. bianca1374

bianca1374 Fanatiek lid

5 mrt 2012
    1.221
    74
    48
    Wij doen altijd een fototaart van Hema en daarnaast nog andere taarten. Kopen of zelf maken. Mijn ervaring is juist dat de slagroomtaart blijft staan!

16. Lousaa

Lousaa Fanatiek lid

18 nov 2011
    2.497
    2
    38
    Slagroomtaart is meestal niet geweldig lekker vind ik, dus ik zou voor wat meer keuze gaan. En die plaatjes zou ik sowieso niet doen. Naam erop met letters van fondant en je bent klaar.

17. Majo1983

Majo1983 Fanatiek lid

1 feb 2013
    3.689
    2.391
    113
    Vrouw
    Broek
    Inderdaad ik kies voor keuze :). Ik had afgelopen zondag een foto (3d chocoladetaart van de hema, die was erg leuk met 9 verschillende kleine foto's), een aardbeien en een appel. Alle 3 nog 1 stuk over dus prima gegokt :).

18. Luna86

Luna86 VIP lid

11 jan 2009
    14.806
    9.315
    113
    Gelderland
    Ik zou voor de kleine gaan en eventueel wat soesjes bij bestellen! Van de grote blijft bij ons steeds vaker over. Ik bestel de kleine en koop er wat koeken bij.

19. NiekeKris

NiekeKris VIP lid

13 apr 2008
    23.138
    8.869
    113
    Ik houd van keuze, ik zou dus voor verschillende taarten gaan (besteld of gemaakt). :D Hier blijft van de slagroomtaart ook altijd (veel) over en de rest gaat grotendeels op.

20. samarinde01

samarinde01 Fanatiek lid

11 dec 2012
    2.849
    1.060
    113
    Dat was ik ook van plan! Voorgaande jaren ook besteld en heerlijk idd! En onze gasten vonden dat ook.

Haha, dat jullie in zon grote getale gereageerd hebben vind ik wel cool hoor! Ik weet niet wat het is. Voorheen was ik altijd zó eigenwijs en wist precies hoe ik alles wilde. Het lijkt erop dat dit veranderd is sinds de komst van zl :$:(:)

Conclusie is denk ik: slagroomtaart wordt hier goed gegeten altijd, maar kwark ook. Die cheapy zelfmaak pakjes taart, bedoel ik dan. Dat is nog wel te doen. De grootte van de koelkast heb ik ook meegenomen in dit besluit. Tromgeroffellllllll.... het wordt de medium grote fototaart plus 1 of 2 zelfgemaakte kwartaarten (afhankelijk van hoeveel mensen er komen).

Dank dank voor de psychische ondersteuning. En ik wil bij voorbaat vast melden dat ik vast vaker dit soort vragen met jullie deel.

Deel Deze Pagina