Kado schoonouders.

Discussie in 'De lounge' gestart door Bubblez, 18 okt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SushiLover123

SushiLover123 VIP lid

22 jul 2008
    18.631
    31
    48
    Een dinerbon voor 2 is helemaal niet dom om te geven. Kun je er bij zeggen: Nu is het heel gezellig met z'n allen, maar met deze bon kunnen jullie er lekker met zijn tweetjes tussenuit.

Hij houdt van jagen? Kun je daar niks mee? Een bon van een jachtwinkel of zo? Of een hoes voor zijn geweer?

Of een weekendje weg.... naar de Ardennen tijdens het open jachtseizoen? En dan voor schoonmoeder een spa-behandeling terwijl schoonvader gaat jagen. En een kookboek voor wild. :D

2. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ja ik vond een diner bon zo stom. Hoor nu alleen van iedereen hier dat ze het wel leuk vonden haha. Maar ik heb de pizzarette. Dus voor de volgende keer 😃😃

En hij jaagt idd. Alleen dan ga je de kadoos splitsen en dat wou ik dus niet. Voor z'n verjaardag koop ik idd vaak iets bij de jacht winkel. Flesje wijn met glazen of een bon of als ik iets gehoord heb wat hij nodig is.

Weekendje weg apart zou echt te duur worden. Het moet leuk blijven.

Kookboek dacht ik ook nog aan! Ga eens pijlen of m'n schoonmoeder daar voor open staat. Kan ik dat onthouden voor volgend jaar 😊😊

3. Eke84

Eke84 Actief lid

17 apr 2015
    255
    25
    28
    Hier een reisbon gegeven voor hun 40-jarig huwelijk. Ik heb daarnaast nog een bloem gehaakt (grote) voor een persoonlijke toets. Ze hadden vroeger namelijk een bloemenwinkel.

4. butterblue

butterblue Bekend lid

7 nov 2014
    716
    156
    43
    Werk in het ziekenhuis!
    NL
    En hij houdt er ook niet van om gezellig met zijn zoons erop uit te gaan? Hier doen we vaker voor mijn vader een high beer! Vinden de mannen erg gezellig!

5. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Ik heb al wat hoor voor nu :)

Maar voor volgend jaar begin ik vast weer te denken haha.

High beer is cool! Zal het eens uitzoeken waar dat hier zit.
    Ik geef m'n moeder voor moederdag een workshop worst maken van wild.
    En dan hun voor vaderdag een high beer. Cool!

Verder jagen ze altijd samen hha. Maar dan mogen de jongens niks betalen. Dus das altijd al jammer 😂

Deel Deze Pagina