Kado schoonvader??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door sunrise, 17 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunrise

sunrise Actief lid

19 feb 2009
    109
    0
    16
    Hier een echte meelezer, maar nu heb ik even hulp nodig. Weet niet of de vraag hier goed staat, maar hoor het wel als het niet zo is.
    Ik ben 35 weken zwanger van ons 1e kindje, en mijn schoonvader is morgen jarig. Jaja, lekker op tijd om een kado te bedenken, ik weet het....
    Mijn schoonvader is een type dat geen kado's hoeft, hij heeft alles wat hij wil en zou niet weten wat hij moet vragen. We gaan morgen met de hele familie lekker een dagje weg om zijn verjaardag te vieren, en dat vindt hij al geweldig. Iedereen bij elkaar.
    Nu bedacht mijn man straks om hem een (symbolisch) kadobonnenboekje te geven, met bonnen die hij kan inwisselen voor dingen die hij straks met onze kleine kan doen. Gewoon voor het idee dat we hem dan toch een kleinigheidje geven dus.
    Wat vinden jullie van dit idee, en hebben jullie ideeen hoe deze bonnen vorm te geven? Dus inwisselbaar tegen wat? Ik heb zelf echt even geen inspiratie dus hoop op hulp van jullie!!

Thanks....

PS Andere kado-ideeen zijn ook welkom, wij vinden het leuk als het iets met onze aanstaande kleine te maken heeft (en denken dat hij dat ook waardeert)

2. Ringeding

Ringeding Bekend lid

14 jan 2009
    646
    0
    0
    moeder
    Alkmaar
    kadobon:
    om naar de speeltuin te gaan
    om een keer op te passen
    om de luier een keer te verschonen (altijd grappig als het net een poepluier wordt haha)

3. Inkiewinkie

Inkiewinkie Actief lid

5 feb 2009
    467
    0
    0
    Poppenmaakster
    Noord-Holland
    een bon:
    om voor te lezen
    om in bed/bad te stoppen
    voor een logeerpartijtje