Onze dochter wordt over 16 dagen 2 jaar. En heb dus gewoon nog geen idee wat we haar moeten geven. Heb pas bij de Ikea een trein baan gekocht. Zit te denken aan baby born. Of is toch toet toet auto`s leuker. Van 1 oma krijgt ze een keukentje. Anders oma komt met een poppen bedje. Moeilijk moeilijk.
een loopfiets glijbaan voor de tuin zand watertafel poppenwagen spulletjes voor in haar keukentje cd speler voor haar kamertje mooie pyama leuk dekbedovertrek voor haar grote bed dat er straks komt een pop vloerpuzzel duplo spel kleurentorentje
Hoi, mijn meisje wordt ook over 16 dagen 2 jaar. Met kerst is zij al gruwelijk verwend door de familie met een keukentje, winkelkraampje er een trein baan van v-tech. Van ons krijgt zij met haar verjaardag een baby pop, twee boekjes en twee dvd's. Van de ene oma krijgt ze een poets set en baby benodigdheden zoals badje, potje en flesje. van de andere oma weet ik het nog niet. Van de ene tante krijgt ze een jaarabonnement voor een dieren park hier in de buurt en van de andere tante krijgt ze een speciale verjaardagstaart! Van een vriendin krijgt ze een theeserviesje. Ze wordt dus weer gruwelijk verwend maar dat houd je toch niet tegen. Is lastig als ze zo vlak na de feestdagen jarig zijn vind ik. Succes met uitzoeken! Groetjes mikky
Haba heeft ook leuke spelletjes, geschikt voor kindjes van twee jaar. Heb er hier al 1 ingepakt liggen voor de tweede verjaardag van onze kleine man... Idd spullen voor t keukentje (eten, serviesje) Knutselspullen, vingerverf is hier favoriet!