Enorme rugpijn (onder)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Blaak, 4 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blaak

Blaak Niet meer actief

Ik werd vannacht wakker en had enorme last van mijn rug (onder). Het voelde echt vervelend, echt een soort kramp ofzo en het ging maar niet over. Ik draaide me om maar nog steeds hetzelfde gevoel. Op een gegeven moment viel ik weer in slaap en nu nergens last meer van.

Ik had het ook een keer toen gewoon savonds toen ik op de bank zat en dat straalde uit naar mijn been. Echt heel irritant gevoel.

Wat zou dat geweest kunnen zijn? Is dat een soort "oefen rugwee" ofzo? Krijg ik dat nu vaker? Ik ben nu 30 weken zwanger.

Groetjes, Mandy :(

2. nijntje39

nijntje39 Actief lid

25 nov 2007
    167
    0
    0
    Dat kan veel geweest zijn meisje. Maar een oefenwee, denk ik niet. Je ligamenten worden minder sterk dus alles zet wat uit zeker onderrug en bekken. Of misschien draaide het kindje zich wat en drukte tegen je nier of iets anders, of zat een spier wat geklemd. Geen druk over maken denk ik.

3. SyrianBeauty

SyrianBeauty Fanatiek lid

28 nov 2007
    2.362
    0
    36
    Vrouw
    Huisvrouw/Mama Zijn!
    Omgeving Rotterdam
    Komt me bekend voor. Ik ben nog maar 20 weken en heb het ook al 2 keer gehad. Het was bij mij een soort brandende kramp in mijn linker zij en deed echt verschrikkelijk pijn :( . Het ging pas echt na een tijdje over :( .

4. Sas7

Sas7 Fanatiek lid

23 mei 2007
    2.092
    0
    0
    een zenuw die even afgekneld wordt door de kleine.

Deel Deze Pagina