Hallo allemaal! Over een paar weekjes wordt Louise 4 jaar en uiteraard krijgen we nu steeds vaker de vraag wat ze wil hebben voor haar verjaardag. we komen al om in het speelgoed/knutselspul, hebben een speeltoestel met glijbaan, schommel en zandbak in de tuin en ook een mooie fiets heeft ze al. Hebben jullie nog leuke tips voor cadeautjes?
Entreekaartjes voor pretpark, grote speeltuin, dierentuin. Abonnement op binnenspeeltuin. Kaartjes voor een leuke kindervoorstelling. Step. Groot zwembad. Skippybal. Nieuwe kleren Dekbedovertrek Leuke dvd of cd
Wij geven haar ( is over 10 dagen jarig en wordt 4 jaar) een tas met naam, broodtrommel met naam en een bekker met naam....
Had Amy die nog niet dan? Zijn toch die gekke mechanische "hamsters"? Dacht dat ik die vorige verjaardag al zag? Hier komt er denk een broodtrommeltje en beker voor school. Mooie tas erbij.. Ook handig. Dat is voordeel van voor het eerst naar school. Verder enk ik nog puzzels, puzzelboeken. En ze is gek op K3, megamindy en my little pony. Ik geef voor visite zelden hele specifieke kadoos maar meer ideeën van wat ze leuk vind. Kunnen mensen daarna zelf iets uitzoeken. Oh en barbies en het poppenhuis zijn erg in trek
Wij hebben Marin een draagbare cd speler gegeven (29 euro bij bol.com). Ze heeft ook een cd erbij gekregen van haar studio 100 helden en een luister cd van jip en janneke. Marin kan er goed mee omgaan, ze nu zelf cd-tjes op. Van mijn vriendin heeft ze een mp3 speler gekregen, ook helemaal leuk. Verder puzzels, knutselspullen, broodtrommel, beker, schooltas, prinsessen shirt en klei. Groetjes Senna
Lees even mee,weten namelijk ook nog niet precies wat we gaan vragen voor de meiden.Zelf zijn ze er wel al uit.Ze willen een babyborn box,fietststoeltjes voor de babyborn,een slee voor de babyborn en schoentjes,uiteraard ook voor de babyborn. Van ons krijgen ze een nieuwe fiets beiden. Ik denk dat ik ze maar folders ga geven waar ze vanlles uit kunnen kippen van wat ze graag wil hebben.
Babyborn fietsstoeltje was hier zeer geslaagd. Nadeel is dat bij elk fietstochtje er dus een pop mee moet Overigens kun je via internet heel veel babyborn spulletjes kopen die mensen zelf maken. Kost een setje ineens 7,50 ipv 20. Vind ik toch een acceptabeler bedrag