Me kleine meid wordt eind mei 3 en we willen voor haar een fietsje of 3 wieler kopen. Maar ik vroeg me af is ze niet te klein voor een driewieler? Ze is niet dik maar wel stevig en ik schat dat ze een kleine meter lang is. Of kan een klein fietsje met zijwieltjes? We hebben nu een loopfiets, maar dat vind ze niets. Hopelijk heeft iemand ideeën of tips.
Misschien een loopfiets? Zo zijn wij begonnen, als hij straks 4 wordt krijgt hij waarschijnlijk een echte fiets, zonder zijwielen.. hij kan al zo goed evenwicht houden door die loopfiets..
Driewieler zou ik niet doen. Mijn zoontje is nu ruim 1,5 en past prima op z'n driewieler en ik verwacht dat hij rond de zomer ook wel doorheeft hoe hij moet fietsen daarop. Zou dan ook gaan voor een klein fietsje met zijwielen.
zeker een fiets met zijwielen. en zeker ook gaan passen in de winkel welke maat het beste past. 12, 14 of misschien 16 inch?
Ik zou voor een fiets met zijwieltjes gaan. Dochter heeft een driewieler en met 2.5 jaar kreeg ze een fietsje met zijwieltjes. Dat gaat haar veel makkelijker af en is sneller dus eigenlijk staat de driewieler alleen maar in de schuur.
Ik zou ook voor de fiets met zijwieltjes gaan. Ik denk dat ze al snel uitgekeken is op een driewieler.
Een fiets met zijwieltjes! Met die leeftijd en lengte is ze echt een beetje te groot voor een driewieler.
Zeker een fiets met zijwieltjes. Hier heeft ze die ook gekregen met haar 3e verjaardag. Is een groot succes. Na een paar keer had ze al door hoe ze zonder zijwieltjes moest fietsen.