Hoi meiden, Ik ben op zoek naar een kleinigheidje voor een bijzondere man. Hij staat heel erg voor mij klaar op dit moment terwijl hij zelf ook in scheiding ligt. Alleen heeft deze man eigenlijk alles al. Wat kan ik nou als bedankje geven, een kaartje met iets erbij dacht ik zelf maar wat erbij, iemand een idee? Bedankt alvast
Gewoon een bloemetje? Zelfgemaakte kerstkoekjes? Of iets van de banketbakker? En bij het geven echt op zijn hart drukken hoe dankbaar je bent voor zijn steun en hulp.
Iets wat uit je hart komt. En dit kan een simpel kaartje met een hele mooie tekst zijn bijvoorbeeld. Of kook lekker voor hem en geef hem een kaartje. Drink een drankje vaak is het het gebaar wat het hem doet
Hij is een kok, dus iets zelf maken vind ik een beetje lastig in dit geval We zijn wel vrij close geworden ja. Misschien iets leuks doen samen, maar wat? Geen hele romantische toestanden want zo is 'de relatie' niet, het is wel een erg goede vriendschap.
Een leuke kaart met een leuke sleutel hanger ofzo? Is altijd meer een vriendaxhaps kleinigheid vind ik
Een goede en lekkere fles wijn. Bij de Gall&Gall kunnen ze je vast wel helpen. Of een speciaalbier als hij daar meer van houdt of iets anders lekkers.