Onze zoon wordt 7 augustus 3 jaar. We zijn dan net 1 dag op vakantie (Texel). Maar we weten echt nog niet wat we hem willen geven. Ook wel iets wat gemakkelijk mee kan op vakantie. Hij heeft al een fiets met zijwieltjes, fietshelm, loopfiets, veel duplo, veel toet/toet, veel puzzels, auto's, boekjes, waterbaan, trein, keukentje incl spulletjes etc... Aan anderen vragen we spelletjes, puzzels, stempels, schaar en ander knutselspul. We willen hem iets geven waar hij ook lang plezier van kan hebben, maar niet duuder dan 50,-.
Dit hebben we oa in huis voor m'n vierjarige en wordt allemaal intensief gebruikt: Playmobil brandweerauto De sirene maakt wel veel herrie , maar erg leuk als eerste playmobil Playmobil reddingsboot Mijn eerste spelletjesdoos van HABA Thomas de Trein dinobaan Zand en watertafel
Bedankt!! Die spelletjesdoos ziet er wel heel leuk uit! Zand-water tafel is vorig jaar gesneuveld, daarvoor in de plaats de waterbaan gekocht. Hij heeft al een grote zandbak in de tuin. Verkleedkleren ook maar eens naar kijken...
Ik weet niet of je zoontje van voetballen houdt? Hier vandaag 2 doeltjes en stoere voetbal gekregen en die waren een groot succes!
Zoontje hier is onafscheidelijk van zijn step (van de decatlon met 2 wielen voor). Verder speelt hij inderdaad veel spellen. Vind vooral die van Haba leuk. Bijvoorbeeld Boomgaard of Dier op Dier. En Electro, dat vind hij ook fantastisch. Hij krijgt van ons dit jaar een abonnement op de Efteling. Nog 1 jaar mag hij gratis en daarna moet hij naar school dus vond het wel leuk voor zijn 3e verjaardag.
Bij texel denk ik meteen aan een strandset: vlieger, schepnetje om garnalen te zoeken, mooie zand/water setjes om kastelen te bouwen, (dat zijn eigenlijk ook nog de meest duurzame speelgoedartikelen hier, maar ik heb een klein zandmonstertje).