Wat is ons meisje trots op haar grote meiden kamer! De eerste avond sliep ze pas om 22.45u maar daarna geen enkel probleem meer! En mama is stiekem ook wel erg blij met haar nieuwe kamer
Hier ook sinds paar weken van ledikant naar "grote meiden bed". We hebben de zijkant eruit gehaald. Mevrouwtje staat nu wel om 7u bij ons in de slaapkamer, maar ach, dan moeten we er toch uit, haha! We hadden een vrij neutrale babykamer, dus heel veel is er niet veranderd. 2 kleedjes op de grond, de commode buiten gebruik voor aankleden, maar daar staat nog wel het mandje met luiers enz. Ook plankje boven de commode heeft andere bestemming; er staan boekjes op. Volgende maand is ze jarig en krijgt ze een opbergbankje voor haar kamer, kan ze daar haar knuffels in doen en op staan met aankleden, want op de grond kost me mijn rug, haha! We wachten nog ff met een groot bed, ze past nog in haar ledikant, maar kan niet wachten tot ze dan ook leuke nieuwe grote meiden dekbedhoezen krijgt, LOL. Ik had het op 'n gegeven moment zo gehad met dat ledikant enz. Nu kunnen we gezellig samen op bed zitten terwijl ik haar een verhaaltje voorlees voor het slapen gaan. Ze is straks 3, nou, die babytijd zijn we echt ver voorbij hoor!! Hier dus ook blije mama en blije peuter met "grote meiden kamer".
Mooi die pasteltinten! Wij hebben toen we gingen verhuizen direct een grote meidenkamer voor haar gemaakt. Ze vond het geweldig
Dank jullie wel! Ze is er zelf echt blij mee! De commode laten we nog even staan. Gebruik ik nog veel voor t aan- en uitkleden, tanden poetsen en haren doen. Maar straks alleen de bovenkant eraf en dan hebben we een mooie ladekast. Ze blijft heel netjes in bed liggen. Dat is fijn! Maar ze roept om 6.30u wel keihard dat ze wakker is