Hebben jullie je hyves afgeschermt voor anderen?

Discussion in 'De lounge' started by Dahlia, Mar 25, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik had mijn hyves alleen zichtbaar voor vrienden van vrienden en ik was in de veronderstelling dat mijn krabbels wel prive waren voor die vrienden van vrienden. Gisteravond werd ik zomaar gekrabbeld door een oud-stagiare van het kinderdagverblijf waar ik werkte, van jaren geleden. Ze staat waarschijnlijk nog wel in de vriendenlijst van oud-collega's van me die op mijn hyves staan (tevens echte vriendinnen). Ik vond het best irritant en ook brutaal om zomaar bij iemand te krabbelen die je 'vriend' niet is. En sowieso is dit een írritantje'. Zo'n iemand die ik ook een poosje op msn had. En altijd als ik online kwam sprak ze me meteen aan. Ik had daar niet altijd zin in en heb haar toen verwijderd van mijn msn. Toen kreeg ik een mailtje van haar waarom ik haar verwijderd had. *zucht*

Dus nu heb ik tóch maar mijn hyves ingesteld op 'alleen zichtbaar voor vrienden'. Ik merkte direct dat ik ook echt niet meer bij anderen kan kijken. En dat vind ik best jammer, want ik ben zelf ook best nieuwsgierig. :)
    Wie heeft haar hyves ook alleen afgeschermt voor vrienden? Mis je het om niet op andermans hyves te kunnen kijken?

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hier afgeschermt voor vrienden. Maar je wilt dus wel op andermans sites kijken (vrienden van vrienden), maar anderen mogen dat niet? Het is het een of het ander ;) Maar volgens mij kan je ook je krabbels apart instellen dat het alleen zichtbaar is voor alleen vrienden en de rest van je site vrienden van vrienden. Maar dan kan je dus bij 'vreemden' ook de krabbels niet lezen zover ik weet...

3. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Wat een snelle reactie. ;)
    Ja ik ben best erg. Ben soms best nieuwsgierig en loop dan te speuren naar andere mensen. Maar ik zit ook weleens op de hyves van vrienden van vrienden waar ik wel de hyves kan zien zeg maar, maar niet de krabbels kan lezen, omdat die prive zijn. Eigenlijk zou ik dat ook graag willen, en ik was dus al in de veronderstelling dat dat al zo was. Niet dus. Dus iedereen heeft al die tijd mijn krabbels kunnen lezen. :x Nu moet ik er wel bijvertellen dat ik ze verwijder na een paar dagen, mijn krabbels.

4. guppie81

guppie81 VIP lid

Sep 13, 2006
    12,334
    1
    0
    Ik heb het afgeschermd. Heb ook niet zo'n behoefte om bij anderen te kijken...

5. Angelina

Angelina Niet meer actief

Vrienden van vrienden, en irritante mensen blokkeer ik gewoon, dat kan namelijk ook :D

6. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    De mijne staat als vrienden van vrienden.
    Niet heel hyves hoeft het te lezen haha vrienden van vrienden mag :)

7. marjand

marjand VIP lid

Jul 13, 2009
    9,728
    0
    36
    geboefte vermaken
    zuid holland
    Ben ook volledig afgeschermd, niet perse van wege de krabbels maar derden hebben niks bij mij te zoeken. En als ze willen kijken voegen ze mij maar toe en dan kijk ik wel of ik vriend wil worden...

Ook geen behoefte om bij vage bekende te lezen. Wat moet ik met die info?

8. bulldog

bulldog Fanatiek lid

Oct 2, 2007
    4,378
    0
    0
    NB
    mijn hyves is ook afgeschermt .
    maar ik verwijder ook mn krabbels heb nogal nieuwschierige mensen op mn hyves staan.

9. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Hee ja dat is ook een goed idee. Daar heb ik niet eens aan gedacht. :D

10. corina83

corina83 VIP lid

Sep 10, 2009
    6,038
    0
    36
    Female
    IT'er
    in een huis aan het water ;)
    lol dat heb ik met de ex van mn man gedaan hahaha die zat elke keer te spieken en ik werd het zat, dus hop geblockt:D

11. Trees

Trees Niet meer actief

Ik heb alleen mijn krabbels afgeschermd. Hierdoor kunnen mensen bijv. nog wel mijn foto's zien, maar kan ook ik nog steeds ongeneerd bij andere gluren hoe ze er tegenwoordig uitzien enzo :D.

12. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Als je mensen blokkeert, weten zij dan ook dat ze geblokkeert zijn door jou?

13. augurkjes

augurkjes Niet meer actief

hier krabbels worden door mezelf verwijderd. Fotos zijn alleen zichtbaar voor vrienden. EN de rest voor vrienden van vrienden. Maar valt dan niet zoveel meer te zien.

14. babsie

babsie Fanatiek lid

Sep 10, 2006
    1,432
    0
    0
    Heb mijn profiel afgeschermd ivm mijn werk maaarrrrrrrrrrrrrrrrr ik heb er nog 1 :D :p

15. debby82

debby82 VIP lid

Nov 18, 2008
    25,903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik heb mijn profiel niet afgeschermd. Ik heb niks te verbergen. Maakt me niet uit of andere iets op mijn hyves zien of zetten. Ik bepaal zelf wel of ik er op reageer.

16. Kaatje85

Kaatje85 VIP lid

Jul 14, 2006
    35,431
    47
    48
    Female
    Zuid-Holland
    Ik heb hem ook alleen zichtbaar voor vrienden.
    Maar omdat ik zelf zo nieuwsgierig ben naar bepaalde mensen heb ik ook nog een account :D

17. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,027
    1,851
    113
    Provincie Groningen
    @waardevol, als deze mensen je een bericht willen sturen zien ze inderdaad dat je ze geblokkeerd hebt.

Ik heb een tijd geleden heel veel mensen van mijn hyves gewist, mensen waar ik nooit berichtjes stuurde.
    Heb mijn hyves staan op vrienden van vrienden....en soms wis ik wat krabbels.
    Heb verder geen geheimen...dus vind het niet erg als mensen iets lezen.

18. wendysunny

wendysunny VIP lid

Jun 24, 2009
    5,789
    0
    0
    alleen vrienden

19. Rodi

Rodi Actief lid

Oct 20, 2009
    208
    0
    0
    Drenthe
    Ik heb mijn Hyves op vrienden van vrienden staan, behalve de foto's en de wiewatwaar ... dat is me net iets te prive voor de vrienden van mijn vrienden.

Krabbels haal ik nooit weg. Ik vind het leuk om het af en toe eens terug te lezen en daarbij vind ik het heeeeeeel irritant dat half Hyves dit tegenwoordig wel doet. En dan vooral als mensen er ook nog bij gaan zetten " krabbels worden gelezen, misschien beantwoord en daarna verwijderd" ;).

Ik ben trouwens niet vindbaar in de zoekmachine, ik zoek de mensen waar ik contact mee wil zelf wel op :D.

20. Dahlia

Dahlia Niet meer actief

Ik vind het inderdaad ook raar dat veel mensen neerzetten: "krabbels worden gelezen, er word teruggereageerd en dan word het verwijderd". Zo overbodig. Dat verwijderen doe je toch gewoon. Net alsof mensen dan nog plezier hebben in krabbelen.

Maar ik heb zelf eigenlijk het liefste dat mensen met een privekrabbel sturen. Misschien kan ik in dat geval wel mijn krabbels zichtbaar maken voor niemand?

Share This Page