Kado van so voor kids

Discussie in 'De lounge' gestart door ikke175, 14 aug 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ja tis hun geld maar vind het gewoon jammer... ;)

2. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Je hebt gelijk hoor..
    Maar zelf iets kopen doe ik niet want ze krijgen van ons al wat..
    Als ze geen geld hadden gehad vond ik het wat anders maar ze hebben geld zat..

3. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Waarom zou een cadeautje niet nuttig mogen zijn?

Tja het is niet het leukste cadeau om te krijgen maar ik denk dat het een langere levensduur heeft dan de andere cadeautjes en het intensiever gebruikt gaat worden. ..

4. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Huh, ik vind dat eigenlijk een heel attent cadeau. Mijn dochter heeft van haar meter ook een fietsstoeltje gekregen voor kerstmis, toen was ze anderhalf. Ik was er heel blij mee. Liever iets nuttigs dan nog maar eens blokken. En kinderen vinden het op die leeftijd vooral leuk om iets uit te pakken, ongeacht wat het is. Mijn dochter vindt de krant uitpakken het leukste wat er is :)

5. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Shakes jij moet nog maar ff goed lezen, want het zit heel anders dan in jouw situatie

6. MissLuke

MissLuke Niet meer actief

Dus speelgoed krijgen om bij opa en oma te mogen laten voor als zij op passen is ook not done?

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Omdat de schoonouders het zelf willen gaan gebruiken? Ook dat hebben we hier al gehad: een schommelstoel die bij de grootouders is blijven staan. Daar zie ik ook het probleem niet mee. Of mis ik verder nog iets?

8. mama09

mama09 Fanatiek lid

21 jul 2009
    1.225
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik zou er niets van zeggen. Kan alleen maar voor problemen zorgen den ik en dan krijg je er misschien spijt van. Het is hun cadeau en hun geld. Wat je mening ook is, ik zou het gewoon zo laten.

9. Kiekies

Kiekies Fanatiek lid

17 sep 2012
    2.264
    0
    0
    Leerling VIG
    Waar liefde is
    Laten gaan tenzij je het waard vind dat er onenigheid over kan komen.

10. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Het is heel nuttig maar niet voor ons. Ze komen nooit vaak daar en als ze daar komen is het voor een uurtje en zijn mijn so niet samen zeg maar... dus wss zal het niet gebruikt worden..

11. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik blijf het raar vinden om een kado weer mee terug naar huis te nemen als het is gegeven... ;)

12. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Is prima toch? Alleen snap ik het als mijn kinderen daar veel zouden komen maar als er wordt opgepast is het bij ons en nooit daar. Dus voor 2x in het jaar daarheen is het niet nuttig.

13. dochters

dochters Fanatiek lid

11 jul 2013
    4.894
    15
    38
    Vrouw
    Ik snap het ook niet zo.... Eigenlijk zouden ze dat dan sowieso voor zichzelf moeten kopen als ze dat willen, verjaardag of niet, en daarnaast een LEUK cadeau voor de kinderen, waar de kinderen zelf wat aan hebben. Met een stoeltje voor de fiets kunnen ze niet spelen. Geef dan wat leuks... Ik vind het ook wel een beetje raar. Maar zoiets lijkt me alleen wel lastig om te zeggen tegen m'n schoonouders. Dan komt het misschien toch ondankbaar over (hoewel dat in mijn ogen niet zo is).

14. Strijkkraal

Strijkkraal VIP lid

11 apr 2008
    10.680
    3.692
    113
    Misschien hopen ze dat ze eens wat vaker komen? Of plannen ze hun pensioen waardoor ze meer tijd hebben ...

Heb je het ze al gevraagd??? Of speculeer je liever

15. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Ik zeg er ook niks over... ik laat het wel zo

16. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Juist :) ik vind het dus ook heel lastig om te zeggen omdat ik eigenlijk nog niet eens weet dat ze dit kado gaan geven. Ze hebben het nog niet tegen mij gezegd ( misschien omdat ze mij ook wel kennen.. haha )

17. ikke175

ikke175 Fanatiek lid

30 dec 2011
    2.576
    0
    36
    NULL
    NULL
    Misschien wel. Maar ze zien ze echt heel vaak.
    Met pensioen is mijn sv al maar die heeft het drukker als toen hij werkte.
    Sm is nog niet met pensioen... dat duurt nog ff.

18. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    laat je man/vriend gewoon zeggen dat een prima cadeau maar koop er iets bij wat de kids wel thuis kunnen gebruiken, een fiets helm ofzo, of iets kleins :)

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

29 jul 2008
    11.656
    230
    63
    Precies. En ik vroeg mij af, wordt er dan ook nog van jullie verwacht dat jullie twee helmpjes erbij kopen?! :(

20. Snoeki

Snoeki Fanatiek lid

30 jan 2014
    2.334
    258
    83
    Misschien willen ze tijdens het oppassen wel wat vaker die kant op gaan en in de buurt daar fietsen.

Hier ook een oma die twee keer per week hier oppast. Maar ze zitten ook regelmatig bij hun, als mijn schoonvader thuis wat klusjes doet. Mijn dochter vind de speeltuin daar voor de deur ook erg leuk.

Gewoon vragen wat hun gedachte gang is en anders laten gaan.

Zou het zelf laten gaan denk ik.
    Ik snap dan weer wel dat je ze niet in het weekend ook nog vaak daar heen gaat sturen. Hier is weekend tijd ook echt onze tijd samen. Vooral omdat mijn schoonouders haar door de week al zoveel zien en wij beiden vind ik de tijd die we als gezin alleen hebben extra kostbaar.

Voor de gezelligheid doen we wel dingen met vrienden en beide opa's en oma's in de weekenden.
    Maar dit is vrijblijvend en ik zou het niet doen als ze zoals in jou geval stoeltjes gekocht hadden in te gaan fietsen en daarom extra tijd willen ( mocht dit het geval zijn, je weet het immers niet ;) )

Deel Deze Pagina