Het zal vast een onmogelijke zoektocht worden, maar ik wil het toch proberen. Ik ben vandaag (donderdag 14 augustus) mijn horloge verloren op/bij het strand. Het is een zilveren horloge van Fossil. Smalle schakels, lichtblauwe wijzerplaat. Ik zat niet bij de boulevard maar aan de andere kant bij het sportstrand (zo werd het genoemd). Je had daar het beach stadeum, daar ben ik langs gelopen over een parkeerplaats. Je kon daar het strand op en er lagen daar grote stenen. Waarschijnlijk ben ik hem daar verloren. De enige andere mogelijkheid is bij de trappen bij strandtent copacabana. Weet iemand misschien waar ik oproepjes zou kunnen plaatsen?
Misschien bij die strandtentjes? Of een bericht via Facebook en vragen of zoveel mogelijk mensen je berichtje willen delen? het is erg vervelend hopelijk lukt het je je horloge terug te krijgen al word het denk ik lastig.
Misschien ook even copacabana mailen? Misschien heeft iemand het afgegeven of kunnen ze even rondkijken? Succes!
Ik ben ook bang dat ik mn horloge niet meer terug vind, maar ik wil in ieder geval zoveel mogelijk geprobeerd hebben. Vind het gewoon zo ontzettend rot, want ik heb hem van mijn ouders gehad. Ik weet dat ze niet boos zullen worden, maar ik vind het zelf gewoon heel erg.
ik ben bang dat je die echt niet meer terugvind er lopen ook veel toeristen . ik zou indd ff die tent maile of belle
Ik ben ook bang dat ik hem niet meer terug ga vinden..... Heb Copacabana al gemaild, maar ik verwacht er eigenlijk niks van. Het was op zich wel een rustig stukje strand waar ik het grootste gedeelte van de dag heb doorgebracht, maar dat zegt niks natuurlijk. Heb nog wel gezocht in het zand, maar zonder resultaat. Ik zal me er maar bij neer moeten leggen, maar blijft toch even een rotgevoel. Mn moeder wilde morgen al naar de stad voor nieuw horloge, maar op een of andere manier kan ik dat nog niet
Volgens mij gaan gevonden voorwerpen tegenwoordig naar de gemeente ipv de politie, dus daar kun je ook informeren. Nee heb je... Ja kun je krijgen. De kans is alleen klein helaas
Bij ons hebben wijkagenten twitteraccounts. En als er iets gevonden of verloren is geeft iemand dat door en dan gaat het razendsnel met retweeten. Neem bijv.contact op met een wijkagent daar.
Bedankt voor de overige tips. Inderdaad blijf ik ergens nog stille hoop houden haha. Heb al her en der wat oproepjes geplaatst en opgegeven als verloren. Maar ja, ben bang dat het gewoon echt kwijt is. Nou ja, maar een positieve draai aangeven... Dit jaar weet ik in ieder geval wel een cadeautje voor mn verjaardag
Ik betwijfel ook of de vinder zo eerlijk is om 'm naar de politie te brengen (of het überhaupt te melden), maar je zou ook de facebookpagina van het Vuurwerkfestival kunnen proberen! https://www.facebook.com/vuurwerkfestival?fref=ts
Dankje, daar ook gelijk geplaatst Tegenwoordig zijn er helaas maar weinig eerlijke mensen inderdaad, terwijl het horloge (afgezien van emotioneel) niet veel waarde heeft. En daar komt nog bij dat het misschien helemaal niet eens gevonden wordt, kan makkelijk onder het zand verdwijnen of een vogel mee aan de haal gaan.
Heb je misschien een foto van je horloge? Een vriend van ons werkt bij de politie op Scheveningen, ik kan aan hem vragen of hij het heeft gezien. Heb je het daar zoiezo al gevraagd?
Helaas geen foto en kan op internet ook al geen afbeelding vinden. Het horloge is dan ook al 14 jaar oud, het is dan ook echt de emotionele waarde die het erg maakt dat ik het verloren ben. Heb nog niet bij de politie gevraagd, dacht dat iemand zei dat het bij de gemeente moest tegenwoordig?
Volgens mij is het zo dat de vinder het meldt en laat zien bij de politie( als ze dat doen) en het dan mee naar huis mogen nemen, tot de eigenaar wordt gevonden. Na een bepaalde tijd mag de vinder het houden of weg doen. ( weet niet zeker of dit nog zo is hoor, heb ik eens gehoord van iemand )