kado van..

Discussie in 'De lounge' gestart door Mvj, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    oh oh mijn kater gijs komt net binnen met een erg leuk kadotje voor mij....

    een muis en dan geen dode muis maar een levende ......
    gisteravond bracht hij ook al een baby muisje mee ...

    echt leuk maar niet heus .

    Ik heb de hele nacht gewerkt en nu zit ik kat vs muis te kijken en af te wachten tot de muis verslagen is .... en dan mag ik het slagveld schoonmaken !

    hebben jullie ook van die leuke katten ?

    L.sybje
     
  2. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    by the way hebben jullie wel eens een muis op een muur zien rennen ... bij de muur op bedole ik ? :confused: :confused: :confused:
     
  3. mik2sept

    mik2sept Fanatiek lid

    19 jun 2006
    1.271
    0
    0
    de kat van mijn moeder, die leeft eigenlijk alleen maar buiten maar krijgt al tien jaar elke dag eten van mijn moeder en is dus wel een beetje van hun.

    Die legt af en toe ook een muis of een vogeltje op de deurmat, is een soort offer...
    Mijn moeder is er ook altijd erg blij mee ;)
     
  4. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @mik2sept maardat zijn dan dode offers neem ik aan ?

    want dit offer blijft niet echt leggen hihi

    ik heb ze er nu allebei uitgegooid maar gijs blijft terug komen met zijn offer.......
     
  5. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    idd als je kat je een kadootje komt brengen moet je dat zien als een offer voor jou

    je kat laat je zien hiermee dat hij je verafgod :)
    niet altijd even prettig , wel een teken dat hij/zij veel van jullie houdt
     
  6. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @ deb ik zie het ook wel als een waardering hoor !

    maar een dood offer zou ik iets prettiger vinden !

    L.sybje
     
  7. Hihi, erg herkenbaar, eerst brachten ze (we hebben twee poezenzussen van nu bijna 5jaar) met mooi weer vaak muisen mee of zelfs kikker, jonge vogeltjes, ook wel eens een levende jonge spreeuw in de keuken gehad :( .
    maar nu zijn ze alweer een jaar of twee over op de nonfood; pannesponsjes, sokken, handschoenen(tuinhandschoenen of rubberhuishoudhandschoenen) ze hebben een schuimrubberfetisch.
    eens brachten ze ronde schuimrubber dingen mee die we niet echt herkenden donkergrijs ongeveer 8cm in doorsnede.....bleken dat de dempers te zijn die in de oorbeschermers van de buurman hoorden(is timmerman) de buuf had deze gewassen en toen te drogen gelegd buiten :) :)
    ook brachten ze poppekleertjes mee en van de lijn gevallen was :( :oops:
     
  8. Mvj

    Mvj VIP lid

    22 mrt 2007
    8.623
    0
    0
    zuster
    zuid - holland
    @porchie

    haha dat meenje niet !

    wat een mormels !

    L.sybje
     
  9. busybusy

    busybusy Fanatiek lid

    17 feb 2007
    1.543
    0
    0
    Mijn kat woont nog steeds bij mijn ouders. Omdat ze nogal ver weg wonen kom ik daar maar 1 of 2x in het jaar. Toch krijg ik iedere keer als ik daar kom ook een kadootje. Het ergste was een muis op mijn kussen. Toen ik 's ochtends wakker werd keek ik in 2 van die zielige kraaloogjes. Onze kat zat erbij van: 'kijk eens, dat heb ik nu voor jou gehaald'. Ik ben niet bang van muizen, maar heb op dat moment even alles bij elkaar geschreeuwd!
     
  10. QueenBee

    QueenBee VIP lid

    9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Een van onze katten had vorige week een dood vogeltje achter ons huis in de tuin neergelegd.... ik had het niet eens in de gaten, stond er bijna bovenop met mn blote voeten.... ieuw.... Maarja, tis hun manier van bedanken he?
     
  11. Nora86

    Nora86 Fanatiek lid

    17 mrt 2006
    4.738
    0
    36
    Ja!
    Onze kat had ook een muisje gevangen en die klom inene recht tegen de muur op heel gek gezicht :)
     
  12. Racebabe

    Racebabe Fanatiek lid

    16 mrt 2007
    3.491
    0
    0
    administratief mdw
    in Twente
    Het is niet altijd even smakelijk, maar het is hun manier om je te bedanken, als een kadootje zeg maar. Vaak zijn ze er zelf ook heel trots op :)
     
  13. Niet meer actief

    Bij ons liggen er dagelijks een stuk of 5 dode spitsmuizen op het gras, Vogeltjes wat minder want het monster heeft een bel om d'r nek.
    Als ze een huis muis mee brengt eten de andere kattten die op.
    Het gebeurt vaak savonds dat ze een schreeuwend muisje meebrengt in de tuin en los laat , 1 van de honden gaat dan helpen en bijt het muisje dood. Anders mag het muisje nog een half uur als speelgoed dienen voor de kat, vind ik niet zo leuk.
     
  14. tweeling

    tweeling Fanatiek lid

    9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    whahaha wat een verhalen van die poezebeesten van jullie...
    ik heb gelukkig een hondje, die doet dat noooit! haha
     
  15. jingels

    jingels VIP lid

    8 jul 2006
    7.742
    1
    0
    Ik heb ook 2 van die katten. Alleen de een is er bedrevener in dan de ander. Als Jingels met een muis komt, brengt Sharky een veer, en ze zijn zo trots he! Staart in de lucht en miauwen......
     
  16. mvamberenkeenan

    mvamberenkeenan Fanatiek lid

    29 mrt 2007
    3.135
    0
    0
    Assistent-aangiftemedewerkster
    Assendelft
    Onze katten nemen de gekste beesten mee naar huis, laatst had er eentje een baby-mol in zijn bek........
     

Deel Deze Pagina