Wat hebben jullie je man dit jaar voor z'n verjaardag gegeven? Het is heel erg, maar kan echt niets bedenken. Hoop dat jullie me op ideeen brengen.
Ik heb een groot feest gegeven waar die niks vanaf wist en een bbq zodat iedereen meteen kon blijven eten.
Is er zelf iets wat hij graag wil? Dit jaar heb ik een soort vuurkorf gegeven voor buiten en het jaar daarvoor concert kaart voor ACDC. Het jaar daarvoor een dolce gusto.
Haha mijn idee hebben de meeste niks aan 😂😂 Ik heb wel gegeven in de jaren ervoor; nieuwe country cd's. Gereedschap en een koffer. Horloge. Voor volgend jaar krijgt hij een zoon hij is vlak na de uitgerekende datum jarig. Een beter kado kan ik hem niet geven En buiten onze zoon om krijgt hij nog wel wat
Hij weet zelf ook niks te vragen. Dus dat maakt het zo lastig. Het is geen klusser, dus met gereedschap en dergelijke hoef ik niet aan te komen. Muziek download hij op spotify, dus ook met een cd ofzo, maak ik hem niet blij mee. Hij houdt niet van auto's en andere echte mannendingen. In de weekenden doet hij het liefst is met mij en de kids. Of alleen met mij, gezellig met z'n tweetjes. Dus misschien moet ik het in die hoek zoeken.
Mijn man weet ook al een aantal jaren niet wat hij vragen moet. Dus zijn we nu al een paar keer uiteten geweest met het hele gezin. Fijn quality Time met zijn allen.
Mijn man heeft afgelopen keer 2 kaartjes voor Guido Weijers gekregen (is pas eind 2017, maar ach ). Wij zijn ook erg van de doe-cadeautjes.
Zelf een bonnenboekje maken! En daarin allemaal couoons maken vanuit het gezin. Bv een dagje naar het bos, ontbijt op bed, ochtendje uitslapen, een massage, een 18+ sectie je kunt zoveel bonnen maken als je wil en hij mag dan zelf kiezen wanneer hij de bon gebruikt. Daarnaast misschien nog een lekker geurtje of een mooi shirt.
Mijn man heeft de afgelopen jaren gekregen: Gereedschap, radiografisch bestuurbare helikopter, portemonnee, horloge, hotelovernachting voor 2, chocoladefondue, mobiele telefoon. Ik zou zo'n een uitje doen, heb je zelf ook nog plezier van! Op https://www.kadopagina.nl/alle-originele-cadeaus staan er een heleboel, heb ik de chocofondue ook vandaan.
Hmm, dat maakt het een stuk lastiger. Is er niet iets dat jullie echt nodig hebben, zodat je dat als cadeau kan geven. Mijn man is dan een echt koffie drinker, dus daarom een dolce gusto, maar stiekem vind ik die koffie ook super lekker En anders inderdaad een heerlijk dagje met z'n tweeën inplannen als cadeau voor hem.
Haha leuk! Wij geven elkaar geen materiële kadootjes maar dingen om te doen. Zo zijn we bij cirque dus soleil geweest. Milaan en Lapland. Musical van Andre Hazes en soldaat van oranje. Zijn genoeg leuke theater stukken of bijvoorbeeld house of horror van Hans klok.
Zal eens een beetje rondkijken op de sites van theaters in de buurt. Hier zit vast iets leuks tussen. Dankje!
Dagje uit met het gezin of met z'n twee vinden wij altijd leuk om elkaar te geven. Of.. (denk even terug aan wat ik mijn man heb gegeven de laatste keren) een horloge, aftershave van Rituals, lekker geurtje, naambord van ons gezin voor bij de voordeur, fotoworkshop..
Leukste cadeau wat ik ooit heb gegeven was een roofvogelworkshop bij de roofvogelboerderij. Zijn samen gegaan en het was echt een super ervaring!