Kado verjaardag man... inspiratie gezocht!

Discussie in 'De lounge' gestart door GewoonLinda, 7 nov 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Wat hebben jullie je man dit jaar voor z'n verjaardag gegeven?
    Het is heel erg, maar kan echt niets bedenken.:)
    Hoop dat jullie me op ideeen brengen.

2. brownielover

brownielover VIP lid

9 mrt 2009
    8.177
    3.055
    113
    Nederland
    Ik heb een groot feest gegeven waar die niks vanaf wist en een bbq zodat iedereen meteen kon blijven eten.

3. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Is er zelf iets wat hij graag wil?

Dit jaar heb ik een soort vuurkorf gegeven voor buiten en het jaar daarvoor concert kaart voor ACDC. Het jaar daarvoor een dolce gusto.

4. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Haha mijn idee hebben de meeste niks aan 😂😂

Ik heb wel gegeven in de jaren ervoor; nieuwe country cd's. Gereedschap en een koffer. Horloge.

Voor volgend jaar krijgt hij een zoon :) hij is vlak na de uitgerekende datum jarig. Een beter kado kan ik hem niet geven :)
    En buiten onze zoon om krijgt hij nog wel wat ;)

5. sydneys

sydneys Niet meer actief

Ik had voor 20 euro aan snoep/chocola/koekjes gekocht.:D

6. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Hij weet zelf ook niks te vragen. Dus dat maakt het zo lastig. Het is geen klusser, dus met gereedschap en dergelijke hoef ik niet aan te komen. Muziek download hij op spotify, dus ook met een cd ofzo, maak ik hem niet blij mee.
    Hij houdt niet van auto's en andere echte mannendingen.
    In de weekenden doet hij het liefst is met mij en de kids. Of alleen met mij, gezellig met z'n tweetjes.
    Dus misschien moet ik het in die hoek zoeken.

7. Grietjenb

Grietjenb Niet meer actief

Mijn man weet ook al een aantal jaren niet wat hij vragen moet. Dus zijn we nu al een paar keer uiteten geweest met het hele gezin. Fijn quality Time met zijn allen.

8. Mijn man heeft afgelopen keer 2 kaartjes voor Guido Weijers gekregen (is pas eind 2017, maar ach :p ). Wij zijn ook erg van de doe-cadeautjes.

9. VBJ82

VBJ82 Niet meer actief

Jaarabonnement op een tijdschrift, cd en nog wat dingen het afgelopen jaar.

10. Vlinder84

Vlinder84 Niet meer actief

Zelf een bonnenboekje maken! En daarin allemaal couoons maken vanuit het gezin. Bv een dagje naar het bos, ontbijt op bed, ochtendje uitslapen, een massage, een 18+ sectie :D je kunt zoveel bonnen maken als je wil en hij mag dan zelf kiezen wanneer hij de bon gebruikt. Daarnaast misschien nog een lekker geurtje of een mooi shirt.

11. Spikkeltje

Spikkeltje Fanatiek lid

Mijn man heeft de afgelopen jaren gekregen:
    Gereedschap, radiografisch bestuurbare helikopter, portemonnee, horloge, hotelovernachting voor 2, chocoladefondue, mobiele telefoon. Ik zou zo'n een uitje doen, heb je zelf ook nog plezier van! Op https://www.kadopagina.nl/alle-originele-cadeaus staan er een heleboel, heb ik de chocofondue ook vandaan.

12. mam1991

mam1991 VIP lid

17 jan 2013
    10.071
    2.096
    113
    Wij gaan samen naar de musical the lion king 😊 Ipv elkaar verjaardag cadeautjes geven..

13. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Haha toevallig heb ik dat van hem gekregen met Moederdag.
    Maar wel een erg leuk idee

14. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Leuk idee!

15. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Zal eens kijken op die pagina, dankjewel!

16. G89

G89 VIP lid

18 sep 2008
    10.064
    1.296
    113
    Nederland
    Hmm, dat maakt het een stuk lastiger. Is er niet iets dat jullie echt nodig hebben, zodat je dat als cadeau kan geven. Mijn man is dan een echt koffie drinker, dus daarom een dolce gusto, maar stiekem vind ik die koffie ook super lekker:D

En anders inderdaad een heerlijk dagje met z'n tweeën inplannen als cadeau voor hem.

17. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Haha leuk! Wij geven elkaar geen materiële kadootjes maar dingen om te doen.

Zo zijn we bij cirque dus soleil geweest. Milaan en Lapland. Musical van Andre Hazes en soldaat van oranje.

Zijn genoeg leuke theater stukken of bijvoorbeeld house of horror van Hans klok.

18. GewoonLinda

GewoonLinda Fanatiek lid

4 jan 2011
    2.938
    58
    48
    Zal eens een beetje rondkijken op de sites van theaters in de buurt. Hier zit vast iets leuks tussen. Dankje!

19. Roose79

Roose79 Bekend lid

9 sep 2016
    511
    1
    16
    Dagje uit met het gezin of met z'n twee vinden wij altijd leuk om elkaar te geven.
    Of.. (denk even terug aan wat ik mijn man heb gegeven de laatste keren) een horloge, aftershave van Rituals, lekker geurtje, naambord van ons gezin voor bij de voordeur, fotoworkshop..

20. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Leukste cadeau wat ik ooit heb gegeven was een roofvogelworkshop bij de roofvogelboerderij. Zijn samen gegaan en het was echt een super ervaring!

Deel Deze Pagina