Kado voor één jarige (verwend kindje)

Discussie in 'De lounge' gestart door MissT, 14 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mirell

mirell VIP lid

17 jul 2007
    15.021
    1
    0
    in een hele leuke winkel de xenos
    ik woon in julianadorp aan zee
    het dikke verjaardagsboek van dikkie dik
    is zo leuk joh

2. wapa

wapa Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.136
    2
    0
    Tja, wij hebben net de 2e verjaardag van haar broer erop zitten en zij is morgen jarig dus wij hebben wel cadeaubonnen gevraagd... Dan krijgt ze dingen waar wij denken dat ze wat aan heeft en niet al dat onnodige plastic prul... dus misschien iets minder lol maar wel praktisch! En nee dat is echt niet sneu hoor. Sneu is een kind dat zoveel prul heeft dat het niet meer weet waar het mee moet spelen. Maar dat is mijn mening.

3. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik weet het voor fynn ook niet meer hoor.
    maar ik ben niet zeilig.

alleen hebben we familie die echt altijd iets koop dan weer kleding en dan niet 1 setje maar gelijk 5.
    en speelgoed met tot hij 4 is hoef ik echt niets te kopen!
    tuurlijk zijn er een aantal dingen die ik zelf nog wel wil. (de verzameling little people bijv)
    maar alle speelgoed van zijn vader is er nog waaronder 3 blokkendozen 1 curverton met houtentrein spullen.
    een carera racebaan met uitbreiding etcetc.
    dus dat ik al niet nodig.

ik heb heel veel speelgoed gekregen tot aan een trap auto aan toe.
    buiten speelgoed etc is er ook meer als genoeg.

dus noem mij maar zielig en belachelijk maar ik weer niets meer te geven. ik kan het intertoys boek door bladeren en echtwaar 50% van de dingen heeft hij al of iets gelijk waardigs.

het enige wat ik nog wel koop zijn boeken. maar ja als je daar 2 schappen van vol hebt doe je dat ook al een heel stuk minder

MAAR het ergste van alles! al het speelgoed zit in een ton en fynn kijkt er niet naar om en waarom niet hij speelt veel liever met zijn outen puzzel en zijn vormen stoof

Deel Deze Pagina