ooh ik ben zo dom geweest ..... manlief had leuke het raam afgeplakt omdat deze geverfd moesten worden ...... maar de afplaktape zit er al even op ...denk 3 weken nu .... nu had manlief al eerder gezegd haal het er nou af ... dus ik vond het vanmorgen een leuk moment om het er af te halen .... niet dus ....het zit muurvast ...en als ik aan de tape trek , trek ik er miniscule deeltjes vanaf .... wie o wie heeft de gouden tip ...?
heel erg herkenbaar. Heb hier precies hetzelfde gehad aan de buitenkant van het raam. Heb de sticker verwijderaar bij de Gamma gehaald en heb met een verf krabber veel weg kunnen halen. pas wel op met die sticker verwijderaar want als het op je raam komt dan heb je hele nare vlekken die er niet af willen. Had hier wat middel op het raam gemorst en dat zie ik nu dus nog steeds.
ik doe nu met een krabbertje de bovenste laag er af halen .....en dan met lampenolie de restjes verwijderen ......maar dat gaat langzaam ...... maar goed als ik nu de fohn er over heen houd heb ik wel een probleem denk ik met de lampenolie of niet ?
Warm water met een sopje eroverheen doen (met een hele natte spons) Even laten intrekken en dan met een plamuurmes langzaam eraf proberen te trekken.
ik weet niet meer wat de naam ervan is (heerlijk die zwangerschapsdementie) maar wij hadden hetzelfde probleem. Volgens mij heeft mijn man toen verfverwijderaar/ spiritus gehaald en daar ging het prima mee weg. Je ziet er niks meer van!
terpentine durf ik niet aan vanwege de zwangerschap ..... de tip van de fohn is goud waard ! het is er allemaal af ...eerst met de fohn alles opgewarmd en de tape verwijderd ...en daarna met een doekje met lampenolie alles plakresten verwijderd ! ben weer helemaal blij ...en moe ...hihi @all bedankt voor alle reacties ! @modje hier mag een slotje op !