Ok...................we zoeken dus een leuk kado(otje). Hoeft niet groot of duur te zijn (mag wel), als het maar leuk is. 'Probleem': hij heeft al zoveel! Maar goed: Heb iets gevonden voor de familie: - een kleurentorentje spel - power shift graafmachine Ik heb het idee dat lego of duplo hem weinig doet. Hij vindt het leuk om uit elkaar te halen en dan zwerft het overal en nergens. Verder vindt hij het super leuk om met auto's en treinen te spelen (heeft hij dus ook al veel). Hij heeft een klein Cars schiet autootje. Hij vindt het vooral leuk als er iets op/aan het speelgoed zit en hij er iets mee kan. Dus lichtjes, deurtje open/dicht, muziekjes, frictie enzovoort. Ook in de zandbank spelen vindt hij leuk, maar heeft hij al. Dus eigenlijk ben ik op zoek naar iets van speelgoed, waarmee hij iets kan ontdekken, veel mogelijkheden....... mag in de vorm van een auto zijn, of totaal iets anders. Iemand een idee?
-Treinbaan van chuggington? -Playmobil. De camper bijvoorbeeld. -Een containerauto. Kan hij containers legen. -Autogarage, kleed met autowegen -Wegen die je zelf in elkaar moet bouwen en dan kan hij daar met de auto's op spelen. Heb je geloof ik van merk wader. Kan ook mooi in combi met een garage. -Bestuurbare auto voor kleuters. Heb je geloof ik ook van cars. Duplo waar je met een schroevendraaier de wielen, enz vast en los kunt maken. Voorbeeld: Schroevendraaier - Constructiespeelgoed - Lage prijzen, mooie producten - vergelijk ze nu allemaal op choozen.nl
Siku autootjes. Heel mooi en heel echt. T speelt eigenlijk alleen met auto's. Duur cadeau. Een traptractor
En voor de lichtjes zijn er de politieautos e.a hulpdiensten gewoon bij de speelgoedboer. Kwalitatief minder dan siku maar voor t ook zo mooi
smartmax ? een fiets? knikkerbaan? ( die je zelf kunt bouwen enz) ministeck? electro? bambino/mini loco? hamertje tik Ses?