Ik ben op zoek naar een nieuwe wastafel, en nu heb ik een erg leuk model gezien bij Ikea. Wie heeft er ervaring met Ikea-wastafels en wat is je mening daarover? Degene die ik leuk vind is van keramiek met glazuur. Dat is niet zo`n kunststof volgens mij. ik hoor graag reacties! Het gaat om een rechthoekig model met een hogere opstaande rand achteraan. Evt. andere tips waar ook dergelijke modellen te krijgen zijn? (Beetje klassieke uitstraling)
Wij hebben ook die rechthoekige met randje en zijn er erg blij mee! Nu bijna een jaar icm badkamerkastje! Hensvik geloof ik!
Wij hebben deze ook zo'n 3 jaar in gebruik met de onderkast en nog steeds geen spijt van. Kast blijft mooi en ook op de wastafel is niets aan te merken!
Vroeg me dit laatst ook af, prijzen zijn stuk aantrekkelijker dan in de badkmerzaak. Maar zijn de wasbakken ook wel geschikt voor bijvoorbeeld thuis haar verven? De meesten zien er plastic uit en vraag me af of die dat kunnen hebben.
Hier hetzelfde. In ons vorige huis vijff jaar gebruikt tot we verhuisden. Nu dezelfde in dit huis. Kranen hebben we wel van Grohe gekocht, voelde beter op een of andere manier.