Hallo dames, wat is jullie ervaring met kindsbewegingen bij 36 wekenis er nog volop actie binnen of werd het echt meer gekriebel en geschruif? ik voel mijn kleine wel af en toe schruiven,maar het echte schoppen is er niet meer. kan me het ook niet voor me halen Hoe het bij de andere was. groet.kaatje
Ik voelde toen ook geen trappen meer hoor, ze hebben er ook bijna geen ruimte meer voor. Soms zag ik aan mijn buik dat ze aan het bewegen was, terwijl ik het dan niet voelde. Vaak bewoog haar kont/rug en op het laatst voelde ik ook vaak een soort gekriebel, dan was ze met haar handjes aan het bewegen. En als het hoofdje bewoog dan kon ik dat wel altijd heel goed voelen Haha.
Hier vooral geschuif en gekriebel. Het geschuif dat voel ik vaak doordat ik een misselijk gevoel krijg of omdat ik het zie schuiven. Het gekriebel voelt alsof er een hand van binnen naar buiten wilt gaan down under. En veel krampen
Hier ook geen krachtige bewegingen meer en een stuk minder. Kaart t vanmiddag aan bij gyn waar ik toch heen moet. Ben donderdag moeten starten met medicatie waar je wat suf van kan worden dus mss baby ook wel.... Er zitten nu bovenin wel billen uit te steken, echt een bolling haha
Hier ook vooral geschuif op die termijn. Mijn oudste begon met 37+1 ineens weer druk te trappelen, dag later was ze er
Ik ben nu 34 weken maar hier nog veel getrap en 'gegolf'. Het zal per week dan wel erg gaan verschillen. Ze ligt al weken met haar hoofd beneden maar haar rug ligt de ene keer langs mijn linkerkant en dan weer langs mijn rechterkant.
Niet echt getrap meer, daarvoor is geen ruimte meer. Wel uitbreekpogingen en veel geschuif. Merk ook echt duidelijk verschil wanneer hij wakker is en beweegt in zn slaap. Die laatste bewegingen zijn veel subtieler.
Kleine ligt 2 weken voor in groei dus hier ook meer een golfslagbad met van links naar rechts draaien en echt met zn handen kriebelen. Als die al schopt dan doet t ook echt wel pijn omdat die zo weinig plaats heeft.
Hier met 36 weken ook voornamelijk een "golfslagbad". M'n buik ging echt alle kanten op en je zag het vaak "golven". Echte harde schoppen waren er dagelijks wel, maar niet zoveel als eerder