kado voor je verjaardag?(van man)

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 7 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gina82

Gina82 Fanatiek lid

3 aug 2007
    2.899
    1
    0
    Administratief medewerker
    Nederland
    Haha wat bekend.. ik word altijd overgeslagen... mannetje is niet zo attent met dat soort dingen (andere dingen gelukkig heel erg hoor) maar verjaardagen vergeet hij!! Dus ik heb gezegd dat het niet meer hoeft.. hij moet wel iets kopen met de kleine want ik wil dat die het wel goed leert!!! Maar met moederdag bedacht meneer me ten huwelijk te vragen (super leuk natuurlijk) maar een kadotje van mijn zoontje voor mij (waar moederdag toch voor is, ben nl zijn moeder niet die van mijn man) daar had hij niet aangedacht. Ook op de bos bloemen voor mijn verjaardag was zoontje lief vergeten.. ik ga ervan uit dat dit gebrek aan opvoeding is.. ik heb het van huis uit meegekregen dus gebeurd het ook zo..

2. Champy

Champy Fanatiek lid

26 sep 2007
    2.533
    0
    0
    N.V.T.
    Ik krijg van me lief op elk belangrijke data van ons samenzijn/verjaardag rozen en een verrassing! Gelukkig wel , vind het erg romantisch dat hij ook zoveel moeite doet om iets leuks te vinden en doen! Ook krijg ik wel eens zomaar rozen, daar wordt je toch blij van?!!Ik wel hahaha

3. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik moet altijd nadrukkelijk zeggen één dag voordat ik jarig ben dat het zover is anders "vergeet" hij hem :p

Maar krijg wel elk jaar iets moois :D afgelopen verjaardag een goude ring :)

4. Flutterby

Flutterby VIP lid

23 jul 2008
    10.153
    63
    48
    Wij geven elkaar niet zo'n dure cadeautjes meer als eerst, maar wel een kleinigheidje voor het idee. Of als we rond een verjaardagstijd toevallig een laptop, auto, tv o.i.d. nodig hebben maken we daar een cadeau van ;).

5. Maud77

Maud77 Fanatiek lid

27 aug 2007
    2.193
    0
    0
    Maastricht
    Ik ben 6 oktober jarig geweest en heb een ontzettend leuk kado gekregen.
    Een zwart kort rokje van lekker zacht stof van Ed Hardy.
    Helemaal super en ben er dan ook heel blij mee.
    Gelukkig weet mijn man goed wat mijn smaak is.

6. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

Mijn man is niet zo romantische maar koopt met mijn verjaardag altijd een luxe luchtje.. Heb hem wel gehint dat af en toe een ander luchtje wel lekker is.. Nu 3x hugo boss gehad..:D

7. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    ik krijg altijd wel iets met mijn verjaardag. had nu om de cd gevraagd van de jaren 80 en gekregen ook ":) met zijn verjaardag zegt hij ook altijd ik hoef niets, ik weet niks, maar verzin altijd wel iets! ik koop wel altijd iets wat hij ook echt kan gebruiken! met onze "liefdes" verjaardag (zijn niet getrouwd) moet ik hem altijd wel even melden : schat, we zijn wel al 6 jaar samen :)

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    wij gaan met onze verjaardagen altijd uit eten en ik krijg altijd iets van mn man en ik geef hem ook altijd iets.
    vaak zijn het dan hele kleine dingen (douchegel, geurtje bos bloemen) maar gewoon als teken dat we van elkaar houden.
    het uiteten gaan doen we vaak in het weekend en de verjaardagen vallen natuurlijk meestal niet in het weekend en dan is het juist leuk om toch iets te krijgen op de dag zelf.

liefs doris

9. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Nog gefeliciteerd!:)

Hier geven en krijgen we elk jaar ook nog iets, als is het maar een kleinigheidje.;)
    En meestal gaan we dan ook lekker eten ofzo.:)

10. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Hier tot nu ook, maar moet hem er wel steeds aan herinneren hoor.
    Ik was 3 okt. jarig en heb dit maal een tondeuse gekregen en sexy lingerie,
    Alleen 1 er van moet ik terug sturen want hij had de verkeerde mat gekozen.
    Maar zoo lief...

11. Vuurmeisje

Vuurmeisje Bekend lid

15 jul 2009
    727
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja het is een beetje raar bij ons, we proberen elkaar te verrassen maar ik ben niet zo goed in het cadeau een verrassing houden ( dus meestal weet hij het wel van tevoren ) en ik raad altijd wat de verrassing is of nou ja, trek het uit hem haha. Toch heb ik hem weleens goed kunnen verrassen met bijv. een supriseparty en een hotelovernachting en andere dingen. Dus meestal weten we van elkaar wat we krijgen maar we geven elkaar wel altijd een cadeau voor elkaars verjaardag. Net als Sinterklaas, Kerst, Trouwdag en Valentijnsdag.

12. Anakin

Anakin VIP lid

17 mrt 2006
    6.694
    301
    83
    Ik krijg altijd een cadeau van mijn man en hij ook van mij.
    Dat hoort bij een verjaardag vind ik, ook al zijn we al 15 jaar samen, toch proberen we elkaar ieder jaar te verrassen.
    De ene keer is het iets kleins (bijv. simpelweg een lekker geurtje) en de andere keer iets groots (zoals een laptop), het is maar net wat we kunnen verzinnen.
    Ik zou het echt niet leuk vinden om niks te krijgen....
    het mag best gevierd worden dat je weer een jaar bij je leven hebt gekregen en daar hoort een cadeautje bij.

13. honeyy

honeyy VIP lid

5 nov 2008
    7.635
    44
    48
    verkoopster babyspeciaalzaak
    Ik krijg altijd een kado van mijn vriend.. hij ook van mij..

Met verjaardagen en op de datum dat we wat kregen dan geven we kado's.. Ik word nog steeds lekker verwent.. :D

liefs xx

14. debby82

debby82 VIP lid

18 nov 2008
    25.903
    1
    0
    Hypotheekacceptant
    zaandam
    ik zou het trouwens echt niet leuk vinden om iets functioneels als een strijkbout ofzo te krijgen... dat is echt not done in onze familie.

15. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Wij geven elkaar nog cadeaus op onze verjaardagen. Soms een verrassing, soms in samenspraak. Maar dat is dan als de cadeau echt te duur is en de rest van de familie bijlegt, of als hij gewoon graag iets wil maar moet passen (zoals zijn wielrennersoutfit van dit jaar).

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik ga in Februari een baby vragen :D
    hopelijk is hij er dan aan toe....

17. Rijffel

Rijffel Niet meer actief