Nou de titel zegt het al, wie heeft hem uit de doos en doet er niks mee? Je zou ons er heel erg blij mee maken! Wij willen graag naar center parcs en dit scheelt toch echt een hoop in de kosten. Ik ben ook bereid om een vergoeding te betalen. Bedankt alvast!!!
Ik heb geen bon maar misschien kan je ook even op vakantieveilingen.nl kijken, daar heb je ook leuke vakanties voor soms een paar euro je moet alleen rekening houden als je biedt dat je de week er op lekker in een huisje zit
hoi, ik heb geen bon ,maar wel een kortingscode van 50 % korting. als je voor 13 september boekt krijg je deze korting. dan moet je wel tussen 13 sept en 14 dec gaan. ik weet niet of ik het hier neer mag zetten,dus pb mij maar mocht je interesse hebben. gr sarita
bedankt voor de reacties, mijn vriend wilt naar center parcs en die worden bij vak.veilingen niet aangeboden, de 50% korting had ik gezien ja, maar wij kunnen echt pas begin januari! Dan is hij helaas niet meer geldig, anders was dat super geweest natuurlijk!
Ik heb in de Felicitas Zwanger Box wel zo'n lange groene reclamefolder van CenterParcs zitten waarop staat 'tot 40% korting op je verblijf'. Is dit de bon die je bedoelt? Er staat geen code oid op, dus ik weet niet zo goed of dit nou de bon is waar je de korting mee krijgt. Als het hem is, mag je hem best van mij hebben hoor, wij gaan hem toch niet gebruiken.
@femmetje Dit is hem: www.centerparcs.nl/zwangerkadoos. Hiermee kun je dan met 40%korting boeken. Er zijn wel wat voorwaarden nl: 40% op midweek en 35%korting op weekend. Niet geldig in combinatie met andere acties en vakanties. Ook geld het alleen op 2,4 en 6-pers cottages.
Hoi Tesse, Gelden de bonnen dan niet zeker als je een week gaat? Daar ging ik eigenlijk vanuit....En wij gaan een week. Ik denk dan dus ook dat ik er niks aan heb...jammer zeg!
Gewoon een gids aanvragen, en de goedkoopste periode uitzoeken, en boeken 6 maand van te voren dan krijg je ook nog eens 20% korting. Jongegezinnen korting krijg je zo wie zo. Succes.
Als je boekt op www.centerparcs.nl/babyvriendin kun je volgens mij wel een week selecteren. Wil je de code er bij hebben? Denk dat je die wel ergens moet invullen, actiecode: CP2281.